Gårdagens & vacker prinsessa.


BAR Tjuvholen igår runt kl.21.30. Jag hade på mig bluse Paul & Joe Sister, byxor Custommade och den trenchcoat som jag tipsade er om häromdagen från H&M (kostar bara 299 !). Min bästa venn Mia gömmer sig bakom den goda cavan :) 

Oj, vilken hektisk dag jag har haft idag.... tror aldrig det har kännts så S K Ö N T att få komma hem och hoppa i myskläderna och konstatera att det är freeeedag ! :)


Herregud så VACKER prinsessan Madeleine var i onsdags på det grekiska bröllopet mellan prins Nikolaus & Tatiana Blatnik. Klänningen är amazing och den passar henne perfekt.

Johanna hade med sig en kompis hem från dagis och jag åt bästa "dagen-efter" maten = min curry räk pasta. Nu somnade precis mitt hjärta i sitt nya Barbapappa nattlinne (de har SÅ mycket fint på Åhléns i Sverige) och jag ska lägga mig i sjeselongen och chilla med blader och Bocca choklad. Lovely.

Önskar dig en det bästa fredagsmyset ever !


Kommentarer
Postat av: Marte

Go helg til dere : )

2010-08-27 @ 20:10:43
Postat av: Anonym

Alle har väl rett og vare ute?

2010-08-27 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91