Ett par dagens & en Birkin.


Huset Høyer idag runt kl.12.30. Bluse Custommade (shoppade den i Cph), jeans Replay, skor BilliBi och väska Marc by Marc Jacobs.

Idag har jag varit på inköp hos ett av mina favorit-brands: Custommade, och vi beställde SÅ mycket fint till s/s -11. Jag är bara hemma för att luncha + checka mejl (och blogga så klart), sen iväg ut igen men först ska jag bjuda er på ett par dagens. Förutom min egen så är det min vackra veninna (och inköps-kollega) Miriam som visar fram sin outfit.


Topp Ralph Lauren, jeans J-brand, skor Louis Vuitton och i handen en Birkin från Hermés. Jag är inte ett dugg avis på hennes väska, nej, nej... ;)


Miriam visar sin nya fina kappa / kåpe från Dolce & Gabbana. Classy och vacker... med ursnyggt leoprintat foder inne i. (TACK för idag finaste!)

Nu sticker jag down-town så jag hinner fixa några ärenden innan hjärtat ska hämtas på dagis. Hej och hå vad snabbt dagarna går ;)  Tjingeling så länge !


Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Hej!

Har en ledig dag då barnen börjar skolan idag efter ett långt härligt sommarlov. En kopp kaffe vid datorn där jag tittar in till din blogg - ger inspiration, energi och glädje. Lite vardagslyx är precis vad som behövs ibland. Du verkar också ha "100 järn i elden" och det är så skönt att man inte är ensam om det, vi gör det med lite olika innehåll bara.

Njut av livet och fyll på med energi och kärlek.

Varmaste kramar från ett grått och regningt Uppsla,

Lena

2010-08-18 @ 14:41:00
Postat av: Greta

Har precis köpt den blusen, jättesöt! Behöver ett par nya jeans oxå, ska kolla in på Zara, tycker dina därifrån ser bra ut. Minns du priset på dom?

2010-08-18 @ 15:02:01
Postat av: Anna

Måste få fråga, du skriver att ni "beställde SÅ mycket fint till s/s -11" , jobbar du som inköpare? och åt vem?

Du verkar ha hur kul jobb som helst.

Tack för att du delar med dig.

Anna

2010-08-18 @ 15:52:15
Postat av: evy

Den väskan känner man igen från Sex and the city ;)

Postat av: Miss.Gizmolina

Lena-

Miljoner tack för din trevliga kommentar & välkommen tillbaka till Gizmolinas efter semestern! :) Ja, det är mycket som händer och mitt jobb är väldigt varierande vilket passar mig utmärkt. Jag trivs med att ha det så! :) Önskar dig en riktigt mysig kväll !



Greta-

De jeans jag har från Zara kostade bara 299 nok och de är skönt höga på livet + i stretch så de kan jag varmt rekommendera. Tänk bara på att köpa dem tighta för de går ut..



Anna-

Ja, det stämmer att jag jobbar som inköpare åt en fin butik här i Oslo. Ett uppdrag som jag trivs väldigt bra med.



KRAMAR till er alla !! :)

2010-08-18 @ 17:33:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: ElinH

Å, nå ble jeg også nysgjerrig! Hvilken butikk???

2010-08-18 @ 18:06:10
Postat av: Johanna

Din väska (är även den) helt fantastisk!

2010-08-18 @ 19:52:11
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Ackelina

hej allt bra idag? :)

2010-08-18 @ 19:57:29
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Funderade precis samma sak som Anna frågade, haha. Vilket roligt jobb det måste vara, det gottigaste så att säga, närmast efter att ha en butik själv. kram

2010-08-18 @ 20:02:31
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Bajar Peso

Snyggt :)

2010-08-20 @ 16:10:34
URL: http://ejercicios-bajar-peso.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91