En höst-favorit!


En höstnyhet hos
Daisy! Hon har bara fått in några stycken så vänta inte för länge.. Färgen är så bra för den passar till "allt" och matchar de övriga Odd Molly plagg som kommer in.

Jag glömde bort att min kamera är på vift idag (har lånat bort den) så nu sitter jag här med mitt nyrullade hår i Odd Molly koftan ni ser på bilden men kan inte ta någon bild... Så : ni får hålla tillgodo med den här till jag kan fota ikväll :)  Den här koftan kommer jag att bo i i höst. Den är underbar !

Nu ska jag köra och hämta hjärtat i regn & åsk-vädret. Tur det finns paraply, annars har jag rullat håret helt i onödan ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

allt bra idag?

Postat av: FIFFIFELICIAAAAAAA

gör fin kofta! :)

2010-08-05 @ 17:47:08
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Viola

Jag slår till på den i svart istället. Superanvändbar kofta!

2010-08-05 @ 18:02:28
URL: http://www.blavioler.blogspot.com/
Postat av: Mirva ♥

Hej Anna-Stina!



Jag har haft koftan i både ljusrosa och beige sen innan men sålde bägge för jag var superkänslig för materialet (kliade jämt).



Annars håller jag med dig, du kan ju t.om. ha den istället för jacka i början av hösten.



KRAM!

2010-08-05 @ 18:12:42
Postat av: T

Superfin!! Jeg har prøvd den, men er usikker på hvilken str jeg skal ta,om jeg skal gå ned en str. Har du din vanlige str? Jeg klarer heller ikke helt å bestemme meg for om jeg skal velge den svarte eller den lyse.... Men det er sikkert lurt å bestemme seg fort før den blir utsolgt.



Takk for fin blogg :-)

2010-08-05 @ 18:20:20
Postat av: Miss.Gizmolina

Tack för era trevliga kommentarer ! Jag gillar jackan i en ljusare färg för då kommer alla detaljer fram så fint :)



Mirva-

Jag önskar att den kom i rosa i höst för den missade jag förra sessongen.. Synd att de kliar på dig för den är ju så fin !



T-

Då jag gjorde inköpet fick jag info om att det var en god idé att gå ner en storlek så det gjorde jag. Jag har en size 1 på min och jag är normalt en 2 i Odd Molly.



KRAMAR !! :)

2010-08-05 @ 18:37:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Kolla in Acnes nya höstmode. Går inte att jämföra med Odd Molly

2010-08-05 @ 19:07:26
Postat av: Anna

Antar att du menar att Acne är i en högre klass än Odd Molly, för så är det.

2010-08-05 @ 19:10:37
Postat av: Jennifer M.F

Hej! Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig! :) Ha det bra.

2010-08-05 @ 19:26:38
URL: http://jeenniferfant.blogg.se/
Postat av: Mona

Inspirerande blogg:)Såg på ett tidigare inlägg bruna mocka stövlar.Samma bild som jeansklänningen från Vila ( amelia) Var kan jag köpa dom ?

2010-08-05 @ 19:43:20
Postat av: Miss.Gizmolina

Elisabeth & Anna-

Ja, Acne har också en riktigt fin höstkollektion! :) Men att jämföra den med Odd Molly blir lite märkligt för Acne kör ju en helt annan , mycket mer trendy, stil än O.M. Jag går förbi 2 Acne butiker 4 gånger om dagen (till / från dagis) och idag såg jag att de fått in massa snyggt... tror jag ska titta in där imorgon ;)



Mona-

Jag kommer tyvärr inte ihåg vilke märke det var på skorna :( och jag fotade sidan i ett magasin som var min pappas frus så jag kan tyvärr inte checka. Hoppas att du finner du ut av det ! Ett tips är att du mejlar sidan till redaktionen på Amelia och frågar!



KRAMAR till er !! :)

2010-08-05 @ 19:49:03
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Koftan ser urmysig ut, hoppas bara att den inte noppar sig (vissa gör ju det, särskilt under armarna och det är ju så trist). Jag älskar koftor, finns inget bättre att krypa in i, men det ska helst vara fickor på dem... ;) KRAM

2010-08-05 @ 21:28:22
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Irene

Skal löpe og kjöpe den jakken, herlig og passer til ALT og perfekt til mine allerede innkjöpte ACNE Pistol boots. Ellers er jeg litt skuffet over höst/vinterkolleksjonen til OM, langt mellom godbitene der syns jeg. Hilsen her fra en solfylt Mallorca, men neste uke venter hverdagen hjemme i Oslo igjen; )) Takk Anna Stina, du har inspirert meg til ikke å engste meg for å reise alene på ferie med barn. Dette har gått SUPERT og jeg og datteren min reiser igjen neste år; )) Klem Irene

2010-08-05 @ 22:16:14
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

den var verkligen fin =)

2010-08-05 @ 22:45:25
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: elin

väldigt fin ! :D och fin blogg ! :p

2010-08-05 @ 23:58:57
URL: http://elintoivanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91