En dagens tack !


Idag har jag invigt topp från ACNE (shoppad i Luleå), jeans Diesel och mitt coola breda armband med fina texter och bling-bling kommer från
Creative Lounge (märke: Humanity).

Oj, oj vilken BRA dag jag har haft idag !! :)  Jag tycker verkligen att det känns riktigt kul & härligt att vara igång med jobbingen igen och jag känner mig laddad inför hösten som ligger framför oss. Det känns som att vi har fantastiska månader framför oss då allt kan hända ! :)



Här syns mitt snygga armband bättre. En kul detalj är att man stänger det med ett magnet-lås. Det kommer att få hänga med mig på fester i höst och då matchar jag det med skinnbyxor eller den lilla svarta för en lite mer rocka look.

Såg du föresten på Allsång på Skansen ikväll (SVT 1) ? My god så dåligt det har blivit... Anders verkar totalt oengagerad och vad var det för kör? Mycket märkligt...

P.S Missa inte tävlingen där du kan finna ACNE kläder till de små. Jag kör på med den t.o.m. torsdag 5/8.




Kommentarer
Postat av: Mirva ♥

Hej Anna-Stina!



Shoppade samma Acne tisha för ca 3 veckor sedan, visst är den snygg !!! Och älskar ditt armband, verkligen lite rockigt, jag gillar den stilen...och har tröttnat på Mollysar ;)



Japp, det var en finsk kör (Huutajat) som betyder "Skrikare" på svenska... fast som finne så lovar jag att jag aldrig har sett ngt liknande i Finland...och då är jag ändå född & uppvuxen där. Hihi.



Kram Mirva

2010-08-03 @ 21:54:02
Postat av: Dr Molly

snygg dagens!!! Gillar humanity starkt och dom är ju mycket billigare om man köper dom från deras egen hemsida än i sverige (även med tull, frakt o moms)!



Håller med att allsång är värdelöst! Men vår 3-åring diggar!



Kramar

Postat av: Ulrica

Acnetopen är riktigt riktigt snygg! Helt i min smak :-) / Ulrica

2010-08-03 @ 21:58:10
URL: http://http:/icasmirakel.blogspot.com
Postat av: Miss.Gizmolina

Mirva-

Tack för din trevliga kommentar! och så S K Ö N T att höra att du inte upplevt någon liknande kör tidigare ;) Acne kan sin sak och har SÅ mycket fint. Ett par Pistols står högt på min önskelista inför hösten. Njut kvällen! Kram! :)

2010-08-03 @ 21:58:19
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Dr.Molly-

Tusen tack ! :) Och ja, den där Allsången måste de göra något med a.s.a.p annars tror jag att alla byter till Lotta..



Ulrica-

Kul att du gillar toppen! TACK! :) Jag har sneglat på den länge innan jag slog till.



KRAMAR till er !! :)

2010-08-03 @ 22:01:03
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Annica

Riktigt snyggt armband. ;D vart kan man köpa det?

2010-08-03 @ 23:55:33
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kanon fin tröja, vilken affär i Luleå är den köpt på?! ....befinner Mig nämligen på semester

där just nu och tror de är helt slut i Min hemstad Stockholm....

2010-08-04 @ 00:55:06
Postat av: Josefine

Vad snygg du är vännen! Jag såg kommentaren nu och struntar gärna i hemmafix och möter dig istället! Är 11 för tidigt? Jag smsar om du inte hinner se detta i tid. Nu matpakkefix.



HAPPY ONSDAG! Pussar

2010-08-04 @ 07:26:34
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Johanna

Säger som du brukar då när ngn inte gillar ngt hos dig; Varför tittar du på Allsången då? ;-)

2010-08-04 @ 07:54:57
Postat av: Helena

Tok snygg outfit!! Oftast är det enkla såå bra =)

2010-08-04 @ 08:52:26
Postat av: Nina

Är det på Diva du har köpt toppen? Var den dyr? Den är verkligen snygg, skulle själv vilja ha en sån =) Ha det!

2010-08-04 @ 09:12:50
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilken dag vi hade igår! Tyvärr var vi inte ensamma på Liseberg, men hade kul ändå. Värst var det för Oliver som grät så tårarna sprutade varje gång en karusell tog slut, stackars liten. Liseberg är ju alldeles underbart, men jag rekommenderar starkt att vänta lite tills det lugnat sig. Hoppas att ni får en härlig onsdag. KRAM Lotta

2010-08-04 @ 09:32:25
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥

God morgon! :)



Ja, ett par Pistols i svart hade varit mums! Står på min önskelista med :)))



Till Nina: Acne tishan ligger på 599:- sek. Finns även i vitt med svart text.

2010-08-04 @ 10:12:10
Postat av: Mussi

Hei

Jeg må bare spørre deg og de andre som følger bloggen din.Hunterstøvlene mine blir bare blassere og blassere i gummien er dine sånn også? Kjøpte mine for et halvtår siden,har brukt Hunter silikonspray men syns ikke det hjelper så veldig.Noen råd?

2010-08-04 @ 10:16:01
Postat av: Michan

Jättesnygg outfit.

2010-08-04 @ 10:18:06
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: Greta

Jag sålde mina Acne Pistols för jag använde dom aldrig. Ser så snygga ut, men kändes så klumpiga att gå i. Tycket inte det när jag provade i affären, men sen när jag skulle använda dom.....



Kanske de korta skulle kännas bättre. Ska fundera på det... =)



Greta

2010-08-04 @ 10:27:52
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen TACk för alla trevliga kommentarer! & kul att ni gillar min outfit! Verkar som att ACNE is the shit! ;)



Jag fick toppen i gåva av min JIG, han shoppade den på butiken DIVA i Luleå , den kostade 600 sek.



Annica-

Armbandet kommer från Creative Lounge, jag har en länk i inlägget :)



Mussi-

Jag har tyvärr inget tips ang. Hunter stövlarna. Mitt tips är att du kontaktar någon butik som selger dem, de brukar få sködsel-råd från leverantören. Ring tex Shoe Lounge. (www.shoelounge.no)



HAPPY onsdag allihopa !!! :)

2010-08-04 @ 11:02:40
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥

Till Mussi:



Du måste ju ha rätt produkter att vårda Hunters med.



Sök på "care products" på:



http://www.hunter-boot.com/2/Shop-Online/Products.aspx

2010-08-04 @ 12:08:59
Postat av: Mussi

Takk for svar ;0)

2010-08-04 @ 14:29:53
Postat av: Tess

Får man fråga viken storlek du har på T-shirten? Jättesnygg!!

2010-08-06 @ 15:25:28
Postat av: Sanna

ÄLSKAR tishan! :)



- BEYOND THE EDGE

2010-08-08 @ 22:20:53
URL: http://beyondtheedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91