Dagens.


Från och med nu så blir det nog en del dagens från den här spegeln på kontoret.

Eftersom jag mest har hängt på mitt kontor idag så blev det en soft oufit bestående av linne Ti-Mo (de har kommit in igen hos
Daisy och finns i flera färger), topp Odd Molly och byxor shoppade i Phuket.

Hjärtat sover sött nu och själv ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig i Cph...? Det lutar åt klänning båda dagarna för det brukar vara helt galet varmt inne i mässhallarna & på visning.


Kommentarer
Postat av: Philia

Miss Gizmolina!:)



Åååh vad det var länge sen jag skickade en liten hälsning till dig! Verkligen kanonsöta klänningar från Valerie i förra inlägget. Provade en supersnygg randig Valerie med guldkant runt urringningen i våras, som jag ångrat många ggr i sommar att jag inte köpte.



Ha en riktigt trevlig tripp till modevisningarna i Köpenhamn! Låter såå spännande...



KRAM



P

Postat av: A House With A View

Superfin outfit! Jättekul med dessa inlägg som föder inspiration!



Nattiskramiz aka

2010-08-12 @ 22:22:10
Postat av: Karin - AlicesMamma

Spännande med modemässa! Fast jag skulle nog ha svårt att ställa om mig till säsongsskiftet mentalt... Själv skulle jag kunna ge vad som helst för att få går på Formex-mässan men är ju tyvärr inte återförsäljare så det är kört...



Trevlig resa, kram!



/Karin

2010-08-12 @ 23:03:30
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Bitten

Lurte på hva slagts Linne du har fraTi-Mo , er det en LAce singlet eller er det Heart Singlet. Litt usikker på hvor lang singlet man trenger:)

2010-08-12 @ 23:16:27
Postat av: JULIA BJÖRCK

VAD FIN BLOGG!:)

2010-08-12 @ 23:45:31
URL: http://julib.blogg.se/
Postat av: Yäyä

Åh, nej nej nej... Med alla superfina kläder du har, så tabbar du dig med dom shortsen? Aja baja, jag blir ju faktiskt besviken.

2010-08-13 @ 22:48:55
URL: http://excentrique.webblogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Härlig blogg du har här!

Samma Odd molly-topp hamnade i min garderob häromdagen. Enkel men ändå pretty-pretty! Funkar med både långärmat (under) o boots, och linne med sommarsandalerna.

Love!/Anna

2010-08-13 @ 22:49:59
Postat av: AnnaPanna

under... ;) såklart.

2010-08-13 @ 22:50:40
Postat av: ida

grymt söt outfit och jättefin blogg! sköt om dig!

2010-08-13 @ 23:40:57
URL: http://idajonassons.blogg.se/
Postat av: lovisa

vackert hår!

2010-08-15 @ 10:29:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91