After dagis & Orup.


Jag fotade då girlsen satt i J´s säng och gick igenom hennes "smink-väska". De var bara sååå söta men som ni ser på hjärtats min så var jag inte speciellt välkommen ;)

Jag fick inte med mig 1 barn hem från dagis idag utan 3 ! så här har det varit "after-dagis" på hög nivå. Men det är ju bara jättekul för jag är så glad över att Johanna har så fina vänner. Jag slängde ihop spaghetti + köttbullar till middag och sen, runt kl.19 kom föräldrarna för att hämta.  Efter det har jag och hjärtat tittat på Allsång på Skansen. TUR Orup styrde upp det hela på slutet för annars hade jag sagt att det var uselt även denna gång ;)


Gapar man på 1 bild så kan man ju lika gärna göra det på 2 ;) Johannas dagens: hårspänne
Prinsessefin, t-shirt med puffärm Kapp Ahl, klänning + tights Tiny Doe och sandaler från Naturino (hos Pom D´api).

Orup väcker föresten SÅ mycket minnen för mig. Framförallt minns jag då jag började jobba på Mc.Donalds och vi alltid körde Orup (hans 1:a cd) på högsta volym på kvällarna då vi städade. Vi snackar den HÄR och den HÄR låten och de är ju lika bra nu som då, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul! :)

Postat av: caroline

Visst är underbart o se kidsen när dom hittar VÄNNER! Hur kul dom har, snackar hemlisar o stänger dörren !

2010-08-11 @ 00:31:30
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/
Postat av: josefine

oj, var längesen jag kikade in hos dig! vilken fin sänghörna hon har :)

2010-08-11 @ 01:16:47
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så kul att ta med kompisar från dagis :)

Allsången var lika dålig som alltid, tyvärr så tycker jag att Orup inte kunde styra upp det heller... svårt att få upp en sjunkande båt!

2010-08-11 @ 08:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91