Trevlig fredagkväll & festlig valborg!


Några favoriter: Australiensiska Vogue, POP champagne och m&m´s ;)

Phuket fredag kväll kl.23.00, kolsvart ute och +29 grader (!)

Efter en l o v e l y dag på beachen, möte med en bloggis och shopping-tur till Central Festival så ska jag nu "fira" valborgsmässoafton med dessa godsaker :)  Återkommer senare med pics från dagen .


Oss runt kl. 21.30 ikväll. Johannas fina klänning kommer från danska
Holly´s (den är ett tips! inför sommaren), min klänning från Blue är last season men samma style finns även i vårens/sommarens kollektion (fast i andra färger).

Önskar dig ett riktigt härligt fredagsmyyyys och jag önskar alla svenska bloggisar en festlig valborgsmässoafton!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul hon sitter, aldrig sett ngn sitta så med bena utåt, endast bakåt.

2010-04-30 @ 18:46:36
Postat av: martina

Hej,

har kikat på just den klänningen till min tjej, hur tycker du de är i storlekarna? Normal-stora?

tack för en härlig blog!

2010-04-30 @ 21:50:18
Postat av: Frida

Gud så härligt ni måste ha det, mor&dotter! Jag saknar på ett sätt den tiden med min sjuåring, då hon var ensamma barnet. Men självklart är det tokhärligt att ha fått vår andra dotter oxå, föddes aug-09... Men man hade mer tid för varann innan ;) Jag blir riktigt avundsjuk, skulle oxå vilja vara där nu och njuta av lugnet. Njut åt en trött mama från Kinna oxå Anna-Stina! Kramar!

2010-05-01 @ 07:32:56
Postat av: Viktoria

Hej!

Jag har följt din blogg i några månader nu o det är första gången jag skriver här... Jag blev så förtjust i din klänning som du hade på dig på fotot! Du skrev att den kom från Blue.. har du någon hemsida där jag kan kolla efter den? Tänkte se vad de har den i för färger denna säsong.

Ha en riktigt trevlig semester! Kram från Viktoria i Luleå

2010-05-01 @ 17:36:15
Postat av: susan

Absolutt nydelig kjole til deg. Ser ut som dere koser dere masse, lengter etter sommeren når jeg ser bildene


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91