Teknikens under & maj-inspirasjon.


Nu droppar alla maj-nummer in hos Narvesen...

Jag vet inte varför det inte gick att skriva kommentarer i tävlings-inläggen? men nu ser jag att allt fungerar som det ska igen och det är ju huvudsaken :)

Efter att jag lagt Johanna så satte jag mig i soffan för att bläddra i mina nya blader en stund innan jag skulle återgå till kontoret. Big misstake! säger jag bara för jag somnade så klart...zzz...  Får se det som att jag tog en siesta och nu kör jag på igen ;) Men SHIT ! nu kom jag på att jag missade Desperate Houswives, inte bra... Någon som vet om jag kan se det i repris någonstans? (hoppas!!!)


Kommentarer
Postat av: grommis

Jeg syns det var typ den kjedeligste episoden ever.. Så du gikk ikke glipp av noe:) Ellers tror jeg du kan se det å MEGAVIDEO.com, streame via nettet:)

2010-04-13 @ 23:18:01
URL: http://grommis.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Grommis-

Åh så bra att höra :) Tusen tack för tips! Klem! :)

2010-04-13 @ 23:21:09
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Enig i at det var den kjedeligste episoden ever... Tror det er reprise på TV2 zumo på lørdag, men ikke helt sikker:)

2010-04-13 @ 23:40:20
Postat av: Anette

Hei Anna-Stina,

Du kan se den på nett www.tv2/sumo.no

Klem, Anette :-)

2010-04-14 @ 00:21:54
Postat av: Sandra

Glo min blogg - hissa eller dissa dagens låt, läs om fotboll och musik eller bara häng med i min vardag! =)

Postat av: Linda

du kan även gå in på www.ch131.com där kan du se massvis med serier. Där behöver du inte ladda ned utan det finns på sidan. Klicka bara på serier och desperate housewives och välj avsnitt :)

kram

2010-04-14 @ 07:45:10
Postat av: Linn

på WWW.TVSHACK.NET sender de alle serier og du ser dem direkte uten å måtte laste dem ned. Helt genialt! Jeg ser alle serier der, for da kan jeg velge selv når jeg vil se dem.

2010-04-14 @ 09:38:01
URL: http://www.lillesverden.com
Postat av: Wenche

Mange fine tips hvor en kan se seriene som en enten sovner fra eller glemmer å ta opp, takk:)



Jeg så frustrerte fruer i går, men syns også den var ganske kjedelig...



Ha en fin dag:)

Klem:)

2010-04-14 @ 09:54:59
Postat av: Marie Johansson

Du kan se på svenska Kanal 5 Play på nätet.

Älskade Gaby i senaste avsnittet som gick i Sverige igår, du förstår när du ser det!

Du har en underbar blogg! Kram

2010-04-14 @ 11:22:52
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, Red är riktigt bra. Har du testat EasyLiving? Den är också bra och innehåller väldigt mycket av allt.

Hoppas att ni får en underbar onsdag, min är full av to-dos. KRAM på er

2010-04-14 @ 12:24:05
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

greatstufftv.com ligger i fas med USA. Finns massa mer serier oxå ;P

2010-04-14 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91