Rätt svar = 7 veckor !


Jag & Johanna på Nai Harn beach en dag i slutet av april 2008.

Nu är det på tiden att jag berättar hur länge vi ska vara bortresta. Eller hur? ;) för när ni läste att jag varit till Thai Ambasaden ang. visum igår så skvallrade ju det om att vi ska vara borta längre än 4 veckor (man får bara vara i Thailand i 4 veckor utan visa) så jag säger G R A T T I S  till de 3 (av 80) som gissade att vi ska vara borta i 7 veckor för det är RÄTT svar ! :)   (De flesta av er gissade på 3 veckor, näst flest trodde 5 veckor, några gissade på 2, 4, 6 veckor och enstaka på 10 dgr, 3.5 vecka, 8 veckor & 10 veckor.)


Våra solstolar på Nai Harn Beach i Phuket 25:e april 2008. Om några dagar är vi där....!

De 3 st som gissade på 7 veckor är: Kattis, Ingrid & Lena men - jag har ju tyvärr bara 2 vinster så Johanna fick dra lott och vinnarna blev: KATTISINGRID ! Hipp, hurra, GRATTIS till er !!! Mejla mig era namn & adresser till:
[email protected] så kommer de fina Havaianas skorna i posten !

Det ska bli l o v e l y  att få njuta sol, bad & värme (det är "hot-season" där nu) så länge ! :)

Nu ska jag göra mig klar för dagen för jag har en lång to-do-lista som väntar på mig. Det är en del att tänka på så här innan avresa men det är helt OK att ha en hektisk helg för sen har jag måååånga softa dagar på beachen framför mig :) 

Tjingeling så länge ! :)


Kommentarer
Postat av: Carina

åååååååååhhhhhhh nå kjente jeg misunnelsen stikke i magen! Ønsker dere en fantastisk flott tur:) 7 uker i paradis høres helt fantastisk ut.



Klem

C

Postat av: Sammy

Härligt med 7 veckors semester! 6 veckor ska jag ha längre fram, och vara i vårt sommarparadis i 4 veckor ( vi har egen lägenhet i soliga Kroatien).



Men nu är det bästa tiden att vara i Sverige, inget slår den här årstiden här hemma!



Så ska JIG med denna gången då? Lite lustigt att du aldrig berättar det, kommer ju alltid fram förr eller senare ! ;)

2010-04-24 @ 10:44:39
Postat av: Marie

Vi var nog 4 st som gissade rätt... jag skrev också 7 veckor.

Hoppas ni får en alldeles underbar semester i paradiset!

2010-04-24 @ 11:22:13
URL: http://lyckansland.blogspot.com
Postat av: Nina

Så fantastisk deilig for dere. Selv så elsker jeg også Thailand, green curry og alle de blide menneskene. Sist vi var på Phuket så var vi på et flott matlagingskurs, det var så gøy, man lærte masse triks som man kan "imponere" med her hjemme. Skal bli så fint å følge dere i Thailand. Krysser fingre for at flyet er i rute. NB! Jeg har tidligere spurt om dere evt leier ut leiligheten i de perioder dere ikke er der selv. Vi lurer på å reise i november, 2 uker. Nina ;-))

2010-04-24 @ 12:51:07
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men åh så härligt, 7 veckor! Helt otroligt! Kan du verkligen hålla dig borta från jobb så länge ;)? Ha det. KRAM

2010-04-24 @ 19:19:52
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Michelle

Vad härligt att få åka iväg i 7 veckor... Lyx och välförtjänt för er!!!

2010-04-25 @ 08:11:31
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Kattis

Wihooo - jag gissade rätt! Vad glad jag är nu! Har mailat dig min adress :-)Njut av er tid i solen - underbart med 7 veckor!

KRAM

2010-04-25 @ 08:42:01
Postat av: Tess

Guuuuud så skönt! 7 veckor! Inte alls avundsjuk....;)

Njut när ni är där nere! =)



Sköt om er

KRAM

2010-04-25 @ 17:14:00
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91