Playdate & gave-tips.


Hemma hos oss runt kl. 11 idag.  Kolla in söta vännerna black & white! ;)  (J´s t-shirt kommer från Benetton, shorts från Juicy Couture).

Vår onsdag startade med att Johanna väckte mig runt kl. 07.30 men vi somnade båda gott om efter en liten stund och nästa gång jag vaknade var runt kl. 09.30 till ljudet av att det knackade på dörren. Då jag öppnade stod Johannas söta thai-venn Dao utanför.


Johanna har längtat SÅ efter sin kompis så det blev ett kärt återseende ett tag senare då Johanna vaknat. Girlsen tog direkt varandras händer och Dao blev med oss hem för playdate.


Vi hade med oss gaver till Dao och dessa söta ting är fina present-TIPS! inför sommaren. Allt kommer från H&M och till priser man blir glad av: bad-dräkt 129, skor 59, hatt 39,50 och solbriller 49 (hoppas jag kommer ihåg rätt? se det som ca priser...). Ge bort solbriller + hatt, eller bad-dräkt + skor eller bara skor ? för se så fina de är!

Presenterna blev succé och "the-black&white-twins" var plötsligt klara för pool-bad :)


I en viss ålder är det kul att klä sig helt likt ! ;)  (Dao är 6 år).

Det är så fantastiskt KUL att Johanna & Dao är så goda vänner trots att de inte förstår varandras språk. Istället har de sitt eget "språk" med hjälp av skratt & gester. De har lärt känna varandra genom åren här på resorten eftersom Daos mamma jobbar i receptionen.

Ops, nu är klockan plötsligt efter 24, tror det är bäst jag lägger mig snart så att jag orkar njuta solen imorgon :) 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket underbart liv ni lever! :)

Lyxigt att åka till sin egen lägenhet i Thailand och bara få vara några veckor, njuta av livet, det är ni väl värda.

Kramar.

2010-04-28 @ 19:39:17
Postat av: Lena

Hei der nede i smilets land :)

Ser ut som dere koser dere og det er bra :)

Så søte jentene er, sikkert veldig roligt for dem:)

Nyt ferien. Kram Lena

2010-04-28 @ 21:42:15
Postat av: Alexandra

Söta som socker!

2010-04-28 @ 21:49:01
Postat av: Mia

Vilka söta tjejer! Är så avis, jag kommer från Thailand och skulle gärna vilja vara där just nu.

Hoppas bara att det lugnar sig snart i Bangkok.

Ha en trevlig semester!

Postat av: Ida

så søte :-)

2010-04-28 @ 22:05:19
URL: http://candy.blogg.no
Postat av: Pethra

Men så söta de är. :o)

2010-04-29 @ 09:12:11
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tusen TACK för fina kommentarer ! :) Johanna & Dao har sååå kul sammen och de var super söta i lika bad-outfits igår :)



KRAMAR ! :)

2010-04-29 @ 10:13:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91