Mindre rosa, mera lila.


Johanna vill visa er sin fina vårjacka från
Soup Store (märke: Diesel) och vårens skor från Pom D´api (märke: Naturino). Jackan brukar vi matcha med både tyll-kjol och jeans och ja, som ni ser är det minre rosa och mera lila som gäller hos oss i vår ;)

Jag kom precis in genom dörren efter en dag fylld av "fix" , har inte ens tagit av mig skorna, och nu ska jag slänga ihop tacos till middag men först ska jag hälla upp glas med rosa bubbel till mig och JIG :)

Önskar dig en toppen kväll!!  Var det föresten någon som var innom Tiny-Doe idag? Johanna har på sig en t-shirt från dem på bilden, med fåglar på :)


Kommentarer
Postat av: Mirva ♥

Hej Anna-Stina & co!



Vilken underbara jacka och vilka snygga skor !!! Ja, jag tror nog att lila börjar bli det nya rosa... personligen kan jag vara rätt trött på rosa ibland :-) Ha en helt UNDERBAR semester i Thailand!



KRAM Mirva

2010-04-24 @ 19:15:42
Postat av: Lena Helmersson

Hej A-S!



Vill bara önska dig och familjen en bästa sköna semester i Thailand. Vd skönt ni ska ha och bara få njuta av livet och av varnadra borta från all vardagsstress... och lite rolig shopping så klart... och lite varma sköna bad... och den härliga solen... och....osv... Ja, jag är avundsjuk, men önskar dig gott och det är få förunnat ha den möjligheten som du har. Hoppas nu inte att det strular med flyg och dylikt.



Ha det bäst och ta vara på tiden - jag följer självklart din blogg och hoppas på härliga bilder och uppdateringar (om du tänkt ta med dator och köra blogg á la Phuket).



Kram från ett soligt Uppsala,

lena helmersson

2010-04-24 @ 19:17:53
Postat av: Livet i byn

Hälsa Johanna att hon kommer att bli superfin i skorna och jacka. En liten prinsessa!!



Hoppas ni får en underbar vistelse i Thailand. Ska bli skoj att få följa din vardag där nere.



Själv åker jag ner till mina föräldrar på Mallorca där de bor. Om nu flygplatsen i Luleå vill behaga skicka i väg flygen vill säga.



Med värme,

Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91