Lördagens.


Bogstadveien runt kl.17.30. Min dagens: bluse fra Custommade, jakke fra Odd Molly, jeans Diesel, skor Fiorentini + Baker, väska Zara (fråga mig inte varför jag inte använder mina fina Guccisar istället..), halsband
LorangeDesign & Bjørg.

Godkväll sötisar! Jag har varit ute på vift hela dagen och var inte hemma förren runt 19.30 så därav min frånvaro. Men nu är jag klar för bloggning och jag startar med dagens också får ni se fler pics lite senare.



Johanna är på väg hem från barnkalas på bilderna och har på sig hårspänne från Prinsessefin, kappa How to Kiss a Frog (den ska var dubbelknäppt, inte trippelknäppt ;) och sina sköna Ugg´s fra Daisy. Vad som gömmer sig under kappan får ni se i nästa inlägg.

Hoppas att du har haft en riktigt FIN dag och att du myser i kväll ?!  :)



Kommentarer
Postat av: Ragnhild S.E

Innlegget ditt i dagtidlig var bare så inspirerende Anna Stina. Jeg har hatt en grusm dag men tankene letter med en gang jeg er inne å leser i den flotte bloggen din.

Ønsker deg og dine en flott og herlig lørdag. Klem klem

2010-04-17 @ 21:52:37
Postat av: susanna

Hej fina A-S!



Din OM-kofta är UNDERBAR, och jag har tittat på den med lystna ögon i flera år. Hur är storleken tycker du (eller någon av dina härliga läsare som kanske har en uppfattning)? En 0:a t.ex, kan man jämföra det med XS? Vad har du på din om jag får fråga, jag tror nämligen att vi drar ungefär samma storlek. SUPERFIN är du iaf i din outfit!!



Kram!

2010-04-17 @ 22:37:10
Postat av: Helena

Vad dyra kläder du har :P Alla mina är från H&M :( Haha :D

Postat av: Maria från Luleå

Ja den koftan är helt fantastiskt fin!!! Den skulle gärna få hänga med mig här i norr..men inte just nu.här i lulé idag har det snöat ca. 1dm..stora lapphandskar, men det ska ju komma ny snö för att ta bort den gamla! Nu håller vi bara tummarna att askmolnet ska skingra sig och flygtrafiken ska komma igång i gen!!

Ha en underbar lördagkväll Anna-Stina!! <3

kramar

2010-04-17 @ 23:12:08
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Ragnhild-

Åh vad glad jag blir över att jag inspirerat dig! :) Tusen TACK för fina ord och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får vakna till en bättre morgondag. Skickar dig goda tankar ! Klem ! :)



Susanna-

Tack för komplimangen! :) Jag hade också tittat på denna ljuvliga kofta i flera år innan jag slog till :) Shoppade den på rea tidigare i år. Ang. storleken så gissar du helt rätt, en 0 = XS. Jag är en "typisk" 38:a och jag ar size 2 på min. Koftan kommer i nya färger i höstkollektionen ! Kram! :)



Helena-

Min garderob är en glad mix av prisklasser! :)



Maria-

Jag blev överaskad då min mamma smsade mig att det snöar i Luleå idag för här i Oslo har våren gjort sin entré med besked :) Ja, vi får hålla tummarna för att flyget snart är igång igen ! Önskar dig också en riktigt trevlig kväll ! Kram!



KAMAR till er !!!! :)



2010-04-18 @ 01:04:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mia

Du skriver bara om kläder. Vad DU har på dig och vilka FINA märken det är. Vad ytlig du är. Har du inga riktiga värdet i livet?

2010-04-18 @ 10:26:37
Postat av: Evelina

Stylish mami & kid... Ni är så fina och lyser upp hela Oslo! :) Kramizar

2010-04-19 @ 11:32:13
URL: http://eveangelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91