Kväll i Phuket & grattis kära bror.


Dagens solnedgång...

Phuket onsdag kväll kl. 22.35. + 31 grader ute.

Jag lyckades fånga en vacker solnedgång från vår granne Roars balkong tidigare ikväll. Solen går ner nästan prick kl. 19 och sen är det kolsvart ute fram till runt kl. 07 nästa morgon.


Hipp. hipp, HURRA ! min kära bror Johan fyller år idag! :) Miljoner grattisKRAMAR till dig från mig, Johanna & JIG. Hoppas att du firar ordentligt idag och att vi ses snart.  (bilden är från 2006 då Johanna låg i min mage...).

Nu sover mitt hjärta och jag ska mysa med bloggen en stund till innan jag beger mig till drömlandet. Internet är inte så snabbt här nere så det tar tiiiid att lasta ner bilder men jag ska vara glad över att det i alla fall fungerar :)


Kommentarer
Postat av: mia

Njut thailand i Oslo er det kallt och regn. Miss you :)). Har i alla fall shoppat ett par nya skor idag på shoe lounge:-)

Kramis

2010-04-28 @ 18:07:51
Postat av: Bea & Fia

Fin header!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91