Inspirasjon: vårjackor!


Den här sidan har jag stylat till Kamille nr.4 som kom ut 15:e februari.

Jag misstänker att ni är många som ska jakta efter vårjackor i helgen så varsågoda! här bjuder jag på lite inspirasjon till både stora & små :)


Jag stylade denna sida till Kamille Mor & Barn nr.2 som bara finns kvar ute i butikerna få dagar till så löp & köp om du inte redan gjort det ;) (nästa nummer kommer 31:a maj).

Var det föresten någon av er som var hos Kapp Ahl idag och shoppade Vintage Stories?


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

God Morgon, kära du!



Tack för tipsen!



Hoppas att du får en solig dag. Här nere skiner solen från en klarblå himmel, så ikväll blir det grill!



Kram C

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Godmorgon Camilla!

Det låter helt underbart med grillning! :) Önskar dig en riktigt FIN dag ! Kram! :)

2010-04-10 @ 08:05:35
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Kim

Jajamänsan, vi va på Kappahl och det blev en liten söt blommig klänning till dottern...den med lilla mjukdjuret i fickan:-)



Ha en underbar dag!



Kram Kim

2010-04-10 @ 09:58:28
URL: http://mammassotaprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Åh vad härligt det är med VÅR!!! :D Idag ska vi en låååång cykeltur i solen! :D Nej jag provade den klänningen du hade i tävlings-inlägget men jag tycker inte den var som jag tänkt mig! Den såg helt annorlunda ut på dina bilder! Men den klänningen med kramisdjuret i fickan blev det här oxå! Så fiiiin till lilla sessan! :D Ha en underbart solig helg! :D

2010-04-10 @ 10:09:52
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Starfamily/ Anna

Yes, jag har shoppat Vintage Stories till mina döttrar, mer om det på min blogg ;-)

2010-04-10 @ 10:54:08
URL: http://starfamilys.blogg.se/
Postat av: Titti

SÅ mycket fint.....ska bli farmor för första gången i höst....men vet ju inte om det blir pojke eller flicka....så enbart små vita sockor o kofta inköptes men tror jag måste slå till på en liten klänning oxå!!!

Till mig själv blev det bl.a. den röd-prickiga klänningen. Igår på e.m fanns bara några få kvar av den här i Umeå på de två butiker som finns i centrum.

Ja en mycket fin kollektion tycker jag och många med mig som var o handlade igår.

2010-04-10 @ 12:15:54
Postat av: Ingunn

Ja, jeg var selvfølgelig på plass, og den blomstrete tunikaen fulgte med meg hjem - akkurat som planlagt ;) Var jo mye annet fint også... får se på torsdag, da det er 30% på alt for coop-medlemmer, om flere ting følger med meg hjem da...

2010-04-10 @ 18:26:10
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer! :) och så kul att ni är flera som shoppat den fina Vintage Stories kollektionen.



KRAMAR! :)

2010-04-11 @ 01:35:04
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91