Happy fredag mina fina bloggisar!


Dagens tänkvärda.

Tänk att det redan är fredag! HÄRLIGT! :)   Jag kommer att tillbringa dagen på redaktionen och ska göra vad jag kan för att ta en bloggpauser som kompensation för att detta inlägg blir rekord kort ;)  Ett TIPS! inför helgen är att butiken DAISY på Vinderen har öppet på söndag mellan kl. 13-17. Det blir -10% på allt i butiken, bubbel i glasen, snacks till det och diverse övriga fina priserbjudanden (20-30%). Hoppas vi ses !!



Jag invigde min jacka från Odd Molly igår kväll och i min goodebag från
Zimba låg bl.a. ett par riktigt fina shorts till Johanna från ChillNorway och till min glädje även ett ex av min "baby": magasinet Kamille Mor & Barn. (kaoset bakom mig på övre bilden = vardags-stress... ;)

Önskar dig en STRÅLANDE vacker dag. Njut den!! :)

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Happy Friday på dig själv! Här var det inte vår när vi vaknade, istället föll bland de största snöflingorna jag sett och backen var vit. Men nu skiner solen och jag hoppas det smälter bort pronto.

Ha en skön dag!

Camilla

Postat av: Pethra C

En glad fredag önskar jag dig och Johanna också. Tack för tipset om Zimba, måste jag ta mig inom när vi är i Oslo om ett par veckor.

2010-04-16 @ 09:49:03
Postat av: Unni

For en fin OM jakke! :) Vet du prisen på den ute i butikk?

Ha en fin dag, og takk for en inspirerende blogg som jeg besøker hver dag. Klem Unni

2010-04-16 @ 11:03:56
Postat av: Kajsa

Har inte varit någon älskare av Odd Molly tidigare men har nu hittat en klänning jag vill ha! Jag tycker de verkar svårskötta, vad säger ni andra?Blir de inte väldigt skrynkliga efter tvätt och är de svårstrukna?

2010-04-16 @ 12:36:51
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vardags-stress och kaos är ju vardag och det är egentligen mycket roligare än för stylat, tycker jag! Så mer kaos, tack ;)

Vilken fin goodie-bag du fick och vilka söta kläder du visade upp i tidigare inlägg. Hoppas att du kan njuta din fredag på kontoret och att du får en härlig dag. KRAM

2010-04-16 @ 12:40:56
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Maxiander

Ja underbart härligt med fredag och helg!!!



Hoppas du får en bra dag. Själv är man sjuk så det blir att tillbringa dagen framför datorn hemma i soffan...



/M

http://www.maxiander.se/

2010-04-16 @ 13:05:33
URL: http://maxiander.se
Postat av: Jenny Stämberg

Det var en jättefin jacka!! :)

2010-04-16 @ 14:30:03
URL: http://jennystamberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Helt underbar jacka:)



Ha en mysig helg nu. KRAAM

2010-04-16 @ 14:58:20
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jättefin blogg. Alla kläder och små prylar är ju supersöta, du har väldigt bra smak :)

Ha en jättetrevlig helg!

2010-04-16 @ 15:54:41
URL: http://hjortronet.wordpress.com/
Postat av: liindblaads

heej :) nu e det dax igen !

Veckans blogg är igång min blogg, gå in och anmäl dig eller din polare

MVH liindblaads

2010-04-16 @ 20:14:14
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: fru Svensson

Just nu ,SVT 1 Sverige mot Norge i "Så ska det låta " heja oss alla ,, :)

Ha en trevlig kväll

2010-04-16 @ 20:24:08
Postat av: therese

Fin fredag til deg;)



klem Therese

2010-04-16 @ 20:34:17
Postat av: fru Svensson

uppdatering

Grattis :) Norge vann i "så ska det låta" grattis

Trevligt program med mysiga gäster tycker jag

2010-04-16 @ 21:01:18
Postat av: Nilla

Älskar din blogg, läser den flera gånger om dagen..Men, ett tips :) du tänker sällan på hur bakgrunden på dina bilder ser ut, du verkar ha det ganska rörigt omkring dig :) bara lite roligt att se, för man tror att du är en perfektionist :)

Ha en kämpegod helg.

Puss och klem!!!

2010-04-16 @ 21:14:30
Postat av: Katia

Hej, tänkte bara kika in och önska dig en trevlig fortsättning på helgen.

Kram:)

2010-04-16 @ 21:43:17
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Petronella

Nilla: Va???? Rörigt omkring dig...! För helsefyr! Så skönt att se!!!!! Så har ju jag oxå det i vardagen när jag JOBBAR! Underbart när man kan känna igen sig! Keep up the good work AS, I adore you!

2010-04-16 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91