Häng med mig till Zimba !


Hur SÖT är inte denna klänning från Juicy Couture till de små? Känner ni föresten igen den? Jag har samma style på en Juicy kjole som jag shoppat för mååånga år sedan och den är ett av mina allra bästa köp. SOM jag använt den! En klar favorit.

I kväll var jag bjuden på en trevlig kundkväll hos den fina barnbutiken
ZIMBA. Det bjöds på bubbel i glasen, snittar, goodiebags och mängder av frestelser i form av fantastiskt fina barnkläder.... ! Jag hade självklart med mig kameran så varsågoda, häng med mig till Zimba:








TACK för ikväll finaste Sofia & Co !  Ni är riktiga solstrålar och det är alltid lika trevligt att titta in hos er.

Nu sitter jag och mumsar på mörk choklad och lyssnar på den HÄR favvis låten (den går på repeat hos mig sedan förra gången jag länkade till den...) och det är dags för mig att skriva vidare på mitt uppdrag. Och ja, självklart skriver jag med en Hello Kitty penna ! ;) 


 


Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

men gud så mkt fint!!! Juicyklänningen var ju helt adorable!



Kram

Postat av: Petronella

Du har den mest inspirerande bloggen i cybern alla kategorier!Det är ett konststycke att kunna kombinera på det sätt du gör! Att du även kombinerar "lite mer exklusiva" kläder med "kläder från de stora kedjorna" gör dig till en riktigt duktig och skicklig modestylist!Förstår att tidningen som du jobbar med har gjort ett riktigt klipp när de anställde dig!

Tycker att kappan du har från H&M är så fin, är den från i år? Är den från HM-Trend?

Ha det bäst!

2010-04-16 @ 17:43:04
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Erica-

Ja, visst har Zimba mycket fint?! Juicy klänningen är som sagt adorable !! synd den stoppar vid 2 år för annars hade jag köpt en till Johanna :)



Petronella-



Jag är SÅ smickrad och GLAD över allt fint du skriver till mig. Tuuuusen miljoooner TACK !! :) Så otroligt snällt av dig. Efter att ha suttit och jobbat på redaktionen till sent så kan jag lugnt säga att ditt mejl gjorde min kväll !



Min jacka från H&M är tyvärr 1, eller kanske 2?, år gammal. När det gäller mixen av dyrt & billigt så var det kärnan i min butik Gizmo & Co. Att det alltid skulle finnas något för alla... och så önskar jag även att Gizmolinas blogg ska vara :) Önskar dig en fantastisk weekend !



KRAMAR till er !!! :)

2010-04-16 @ 23:09:24
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Naomi

Så fint att se lite inspirationsbilder på pojkkläder också. Tycker verkligen du har bra smak och skulle gärna se mera barn outfits i bloggen. Tack för det fina bloggande!

2010-04-17 @ 02:47:36
Postat av: Elsa

va söta kläder !

2010-04-18 @ 00:48:38
URL: http://elsawinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91