Häng med mig till Baum Und Pferdgarten & Bruuns Bazaar!


Kolla in denna UNDERBARA klänning/kjole från Baum Und Pferdgarten. Den är sååå "jag" (det var love at first sight ;) och den får g ä r n a flytta in hos mig i vår (det var det enda plagget som visades från vår/sommar-kollektionen). Kolla in paljett-detaljen.... Me like !

Efter en minst sagt fartfylld (& trevlig!) jobb-dag & middag med familjen så åkte jag iväg på Öppet Hus / pressedag på showroomet till
Bruuns Bazaar, BZR, Baum Und Pferdgarten för att ta en titt på höst / vinter & jul-kollektionerna. Jag hade självklart med mig kameran så... ENJOY!









Tusen TACK för idag vackra Anniken, Unni & Anita! Det var riktigt trevligt att besöka er och jag gleder mig stort till att se era flotta kollektioner ute i butik till hösten/vintern! :)

Mitt skrivbord kryllar av inbjudningar till trevliga höst/vinter visningar & events kommande vecka så mina kära bloggläsare: ni kan se fram emot många fler inlägg som detta.

Nu går jag på kvälls-skiftet så see you later! :)




Kommentarer
Postat av: Marte

Nydeli kjole med blomster : ) Vet du noen nettsider hvor di selger den ? : ) MÅ HA !

2010-04-14 @ 22:04:12
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Marte-

Ja, visst är den helt LOVELY !! :) Jag vet att de selger märket på den danska nettbutiken
www.youheshe.dk så checka där! Ska fixa info om vilka butiker som tagit in den imorgon så håll utkik på bloggen. Klem ! :)

2010-04-14 @ 22:11:59
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh, klänningen/tunikan är helt underbar! En sådan skulle jag nog trivas rätt bra i om jag känner mig själv rätt, och det gör jag ju! ;) Och jag ser i ditt svar här på kommentarerna att jag bör hålla lite utkik jag också imorgon. Jobba lugnt! KRAM Lotta

2010-04-14 @ 22:37:03
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Pethra C

Känns aningen märkligt att redan sitta och titta på höst/vinterkollektionerna men vilka härliga kläder, klänningen var hur snygg som helst!



Hoppas ni fått sova gott och får en härlig dag i solen!

2010-04-15 @ 08:22:06
Postat av: Anna V

Hej!



Vart hittar man den snygga randiga kjolen? Är det också Baum Und Pferdgarten?

2010-04-15 @ 08:24:54
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

AnnaV-

Japp, den kommer från Baum Und Pferdgarten! :)

2010-04-15 @ 09:59:19
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Ingrid

AnnaStina - kjolen har de på butikken Anywho rett i nærheten av Bogstadveien og på en butikk på den nye delen av Sandvika Storsenter (husker ikke hva butikken heter, men den ligger rett ved siden av Gant).



Klem, Ingrid

2010-04-15 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91