Godnatt mina vänner!


På tal om vårjackor (som jag visade tidigare idag) så kom jag på att jag lovat att visa er en bild då jag har på mig min jeansjacka från KappAhl. Den kostar 499nok och finns i butik nu. Jag har svårt för att matcha jeansjacka med jeans trots att det är "rätt" att göra så i vår för jag tycker att det lätt blir lite för mycket av det goda så jag kommer att använda jackan till andra byxor / klänningar / tunika + tights etc. (jag fotade bilden för ett par veckor sedan).

Då jag kom för att hämta Johanna hos sin söta kompis tidigare i kväll så var de ute och cyklade och J hade sååå kul. Hon strålade av lycka! (TaCk! snälla Siw för att J fick en så fantastisk em hos Juni!). Jag hade planer om att titta på filmen The Devil Wears Prada i kväll (för typ 4:e gången ;) men jag somnade innan den ens börjat... Tror det var alla varv jag sprang runt på baletten idag som gjort mig så trött...zzz.. ;) Eftersom jag sett filmen tidigare så kan jag varmt rekommendera den!


Så här ser det ut på väggen mittemot vår "tavel-vägg" i korridoren som går mot badrum / toalett & sovrum här hemma hos oss. Jag tycker att jag ser ut som en gammal dam på tavlan men jag var 26 år då jag satt modell en hel kväll/natt då en konstnär som heter
Erling Johansson målade mig och det var en helt speciell upplevelse att sitta modell för honom. Jag fick tavlan i present av min pappa.

   
Erling har målat av en hel del kända personer, bl.a. Martin Lidberg & Kim Anderzon.

Nu säger jag TACK för idag & GOD NATT så ses vi igen imorgon! :) Det ska tydligen bli lika vackert väder då så vi ska ta en tur till parken med Johannas nya cykel som hon - till stor glädje - fick idag.


SwEeT dReAmS! ♥


Kommentarer
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

vad fint, du är lika vacker som vanligt! KRAM

Postat av: jayde

super cool tavla på dig! sånt gillar jag:)

2010-04-11 @ 03:33:03
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Wow vilken läcker tavla! Den ser riktigt fin ut. Roligt att ha något sådant på sig själv.

Ha en härlig dag i parken. KRAM Lotta

2010-04-11 @ 08:24:37
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: åsa

vilken fin tavla, jättespeciell! och du är också fin och speciell <3

2010-04-11 @ 08:41:04
URL: http://sannasmamma.blogspot.com
Postat av: Michan

Jättefin jacka verkligen.

2010-04-11 @ 08:49:17
URL: http://michanelfgren.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tuuuusen TACK för era fina kommentarer! :) Ni är underbara.



KRAMAR !! :)

2010-04-11 @ 09:05:51
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Christi

Jakken er kjempefin, men jeg er enig med deg i at det kan bli litt mye med jeans og jeansjakke. Men over kjole/tunika er den nok fin. Må kanskje ha en sånn en da.... ;-)

Veldig fint bilde (tavla), en gave som varer hele livet!



Ha en fin dag!

2010-04-11 @ 11:57:02
Postat av: Stina

Vilken frän tavla på dig! Det syns ju verkligen att det är du!

2010-04-11 @ 16:08:39
Postat av: Marte

Kjempefin blogg du har!

Hvor har du kjøpt stjerne-teppet som dere har i gangen der du tar de fleste outfit-bildene?

2010-04-11 @ 18:59:53
Postat av: Anna-Lena

Oj vilken fin tavla på dig! Så otroligt fin gave att få! :D Jättefin! Ha en skön kväll!

2010-04-11 @ 21:11:28
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för att ni skriver så fint! Ni peppar mig att behålla tavlan uppe för om jag ska vara helt ärlig så har den inte varit uppe på en vägg i mitt hem på måååånga år för jag har tyckt att den har varit lite svår placerad... Men nu känns det självklart att den ska hänga framme! :) Och ja, den var en riktigt FIN gåva från min far (tack pappa!).



Marte-

Teppet kommer fra Pappelina (www.pappelina.com). Den jag har är köpt på en butik hemma i Luleå (Sverige) men du finner Pappelina hos bl.a. Åhléns här i Norge.



KRAMAR till er alla ! :)

2010-04-11 @ 22:45:12
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: jayde

Det är klart att du ska ha den uppe! den är annorlunda inte någon typiskt självportätts bild utan det är något annat över det, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är:)

JAg blev bara kär i den! önskar att jag också hade haft samma chans att bli avbildad.

KRam

2010-04-14 @ 01:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91