Godmorgon, Vintage Stories & kollektions-salg!


Våra kläder kommer från VintageStories kollektionen som lanseras imorgon hos
KappAhl. (min bolero + Johannas t-shirt är från den vanliga kollektionen, ej Vintage Stories).

Godmorgon darlings! Ny dag och nya möjligheter att ta tag i dina drömmar! :) Min väckarklocka ringde kl.07 och jag minns knappt att jag slog av den, sen vaknade jag en stund senare av att en glad Johanna stod vid min säng och tyckte att dagen skulle starta.

Det är full fart framåt som gäller på morgon så jag bjuder er på en liten "modevisning" av mig & Johanna i plagg ur den Vintage Stories kollektion som KappAhl lanserar i butiker runt om i landet imorgon (fredag).





Alla plagg vi visar är ur den limited-edition kollektion som lanseras imorgon.

Missa inte att du kan TÄVLA om att vinna kläder för 1500kr ur denna fina kollektion! Klicka HÄR så kommer du direkt till tävlingen som pågår t.o.m. kl.24 ikväll.

Och om du är shopping-sugen redan idag så kan jag tipsa! om ett KOLLEKTIONS-SALG av barnkläder i size baby 68 + junior 4-6 år av de danska märkena: MOLO, NORLIE & BISGAARD. Adress: Prinsessealléen 2 (vid bilbutiken Møller). Kun cash. Idag (torsdag) kl.11-18, fre 11-16, lö 14-16, må 11-15. Happy shopping! :)

Nu ska vi skynda mot dagis så jag önskar dig en FANTASTISK dag denna soliga & vackra torsdag. Enjoy life!! :)

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Inte så konstigt att du missar larmet när du är uppe och suddar hela nätterna ;) Det är så skönt att få sova när man egentligen måste gå upp.

Jag hoppas att ni får en riktigt bra torsdag och att solen skiner på er i Oslo. Kram Lotta

Postat av: Janni gravid i vecka 39 <3

Super fina kläder dom kommer med!!

Hoppas där är massa sött till små bebisar också!

2010-04-08 @ 10:28:51
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Nicky

Vad söta ni är :) Ha en bra dag! Kram/Nicky

2010-04-08 @ 10:38:02
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Kris

For noen knallfine klær!! Dere er jo så vakre både mor og datter og da...:)

2010-04-08 @ 10:39:50
Postat av: jonas

Hej!

Vad borde jag köpa för vårjacka? Vet inte riktigt vad jag ska leta efter.. HM



Följ mig gärna via bloglovin!

2010-04-08 @ 11:05:40
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: Therese

Hei!



Så fine dere var! Kom rett i sommerstemning da jeg klikka meg inn her:)

Ha en fab dag!



klem Therese

2010-04-08 @ 11:12:19
Postat av: Evelina

Ååå vad ni är fina!! :)Helt underbara kläder..



Kramar från Umeå till världens finaste 2! :)

2010-04-08 @ 13:22:07
URL: http://eveangelina.blogspot.com
Postat av: Eva

Underbara bilder och kläder =)

Jag håller själv på att kolla på massa massa barnkollektioner då vi utökar vår webshop efter sommaren och då kommer att starta med just barnkläder ;P

2010-04-08 @ 13:36:28
URL: http://blogg.hittaplagget.se
Postat av: Marie

Fine, men jeg synes de ser mer ut som utkledningsklær enn klær man kan bruke i hverdagen:)

2010-04-08 @ 14:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91