Godmorgon PÅSK !


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina bloggvänner! Ny dag och bättre mage!  Wiieee!!! :)  Men magen bubblar som bara den så helt bra är jag inte, men bättre än igår i alla fall och det är L Y C K A för att kräkas är typ det värsta jag vet.... Jag tror detta är min kropps sätt att tala om för mig att jag måste skärpa mig med maten. Jag slarvar som bara den och glömmer att äta lunch etc. Också M Å S T E jag bli bättre på att dricka vatten...


Såpbubblor makes både mig & Johanna happy! Mitt hjärta gillar inte att bada badkar längre men om hon får blåsa såpbubblor så hjälper det ;)

Johanna har the time of her life på morgon för hon har precis fått "Kalle Kunskap" i påskpresent och hon ä l s k a r det ! Det var när vi var hos våra vänner Lotta & Vincent som hon testade det för första gången och sedan då har hon inte pratat om något annat ;)  Har dina barn det spelet?

 
Prinsessan J´s påskpresenter blev stor succé ! och dessa är ett tips! till er som har barn. (jag vet inte om de finns i Norge? Johannas är köpta på Åheléns i Stockholm).

Norge stängde för påsk igår så fr.o.m. idag t.o.m. måndag är det lediga dagar som gäller :)

Nu ska jag gå och chilla i sjeselongen med magasiner så jag önskar dig en UNDERBAR dag och en riktigt GLAD PÅSK!

KrAmAr! ♥




Kommentarer
Postat av: Pethra

Härligt att höra att du mår bättre i dag AnnaStina, testa och drick lite Proviva (om det finns i Norge), brukar ordna upp den mest bubbliga magen. :o)



Hoppas ni får en härlig dag och va rädda om er!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Pethra-

Tusen tack för tips! :) så omtänksamt av dig. Jag får hålla tummarna att Proviva finns hos 7-eleven för idag är allt stängt i Norge (skärtorsdag = röd-dag). Önskar dig en flott dag och en GLAD påsk ! Kram! :)

2010-04-01 @ 09:29:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Vilde

I går var alt åpent, det er stengt i dag. Lørdag er en vanlig dag, dvs at alt er åpent da. Så helt stengt er det ikke.

2010-04-01 @ 09:32:22
Postat av: olstad

Fortsatt god bedring og god påske. Så kos og komme innom bloggen din.



Dette med å drikke vann har jeg stadig på listen over tiltak som skal iverksettes og nå må det virkelig skje..

2010-04-01 @ 09:44:23
URL: http://olstad.blogspot.com
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Godmorgon på er! Vilken tur att magen är lite bättre idag, hoppas att den blir lite bättre under dagen. Vitt bröd är också bra mot magar ;)

Tycker du ska ligga på schäslongen hela dagen och läsa tidningar och äta praliner ;) Ta hand om dig. KRAM och GLAD PÅSK

2010-04-01 @ 09:53:53
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hoppas att du är på bättringsvägar! Usch och fy för den typen av sjukdomar... verkligen det värsta som finns.



Glad påsk på dig!

Kram

2010-04-01 @ 10:12:51
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Kristine

HEI og god morgen!1

Så bra at magen er bedre. Ønsker deg alt godt!! Josefine cd må vi prøve også. Vi bruker å gå innom www.goboken.no sine sider, videre på ABC og 123 - gratis og kjekke spill. God påske videre.Klem Kristine

2010-04-01 @ 10:14:29
Postat av: Solveig

God bedring til deg, og riktig god påske:) Klem

2010-04-01 @ 10:59:32
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tack för att ni lyser upp min dag med era fina kommentarer ! :)



Vilde-

Ja, mycket är öppet på lördag men många passar på att ha stängt då. Jag menade mest att vi, familjen, är lediga fram till tisdag nu :)



Olstad-

Vi får fylla en kanna med vatten och ställa vid datorn ;)



Lotta-

Tack för tips om vitt bröd ! :)



Camilla-

Tack ! magsjuka är det värsta...



Kristine-

Eftersom jag är svensk så vill jag att Johanna ska lära sig svenska = jag går oftast för svenska böcker & spill ;)



Soveig-

God påske till dig också !



PÅSK-KRAMAR till er alla !!! :)



2010-04-01 @ 11:06:33
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sabina

Glad Påsk till er alla! :)

2010-04-01 @ 12:18:48
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91