Happy torsdag & champagneshopping hos Daisy!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina solstrålar! Ni ska veta att era fina kommentarer lyser upp min hektiska vecka och förgyller mina dagar. TACK !! :)  Här i Oslo skiner solen från en vackert klarblå himmel idag och vi har inte ett enda vulkanmoln i sikte så jag lever på hoppet att vi kan lyfta mot Phuket på måndag (tvi, tvi...).

Jag läste igenom alla 80 gissningar på hur länge vi ska vara borta? och de flesta av er gissar på 3 veckor. Senare idag får ni svaret! ;) men först ska ni få hänga med på söndagens champagneshopping hos Daisy:









Det var SÅ trevligt att träffa alla er fina bloggläsare. Glad i er !!! och stort TACK till fina Daisy för ett trevligt samarbete! Detta gör vi snart om igen !

Jag önskar dig en STRÅLANDE dag! Nu kör vi toooooorsdag !! Wiieee! :)

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Linruz

Håller tummarna att askmolnet blåser sin kos och att ni kommer i väg.

Kram kram Lina

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Oh NIce, ser att ni har JoLou! Helt fantastiska tunikor.



Ha en skön dag och hoppas verkligen att du skall vara borta 5 veckor ;)

KRAM

2010-04-22 @ 08:54:12
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Sussi

Hittade precis hit och kommer stanna en lång stund för att läsa om allt roligt och spännande du skriver om.

Ha en riktigt bra dag!

Kram

2010-04-22 @ 09:10:12
URL: http://www.sussisvarld.blogspot.com
Postat av: madde

champagneshopping lät underbart. Sist vi vart i köpenhamn och shoppade så fick vi champagne hos Marlene birger efter shopping :) Det gjorde hela känslan :)



Ha en fin dag, hoppas ni får flyga till ert paradis :)



Kram Madde

Postat av: Elle

Läste att du skulle ut och resa, till Thailand. Hoppas du kommer iväg på måndag. Jag skulle ha rest till Spanien i lördags där min sambo befinner sig på jobb. Jag hoppas också på att komma iväg så fort som möjligt!

/Eleonor

2010-04-22 @ 09:27:39
URL: http://www.inmygoodiebag.blogspot.com
Postat av: Elin

Hei igjen....Ja det var en så trivelig dag hos Daisy.Og sååå hyggelig å treffe deg.:-)

Håper inderlig at dere kommer dere på vingene til mandag.Riktig så god tur og lykke til.

Klem fra Elin

2010-04-22 @ 09:46:56
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh, en massa härliga fina kläder, bra för inspirationen, dåligt för plånboken och maken som skriker i protest... ;)

Hoppas att du får en härlig torsdag. Solen skiner från blå himmel i Halmstad! Ta hand om er. KRAM

2010-04-22 @ 09:58:08
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tokälskar elefanten på bilden!!

2010-04-22 @ 11:54:54
URL: http://www.designofluna.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Så søt elefant, og så sanne ord!

Jeg måtte bare ta et mobil-foto av den, og sende den til noen venniner på mms :-)

Du var så fin og elegant-som alltid, på bildet i bakgården fra Posthallen! Go-no-statement tunikaen er rålekker, den kommer til å bli utsolgt rimelig fort!

Ha en super dag, Gizmolina!

2010-04-22 @ 12:30:06
Postat av: Helena

Låter allt som en bra dag! :)

2010-04-22 @ 17:38:35
URL: http://helenavesterlund.blogg.se/
Postat av: New England Style

Din tunika er utrolig fin!

Thailand høres herlig ut! Håper flytrafikken er i full gang igjen på mandag:)

Ha en super dag!

Klem, Lene

2010-04-22 @ 17:58:46
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: Bare Mamma Miggen

Men hei! Her er du! Kom først over dine fine blogg inne hos House of Philia i dag :) Driver du fremdeles Gizmo & co i Oslo? Jeg var sååå glad i butikken da du hadde den i Industrigaten, var det det? Har selv flyttet fra Oslo for en tid siden, men savner stadig Gizmo & co :-)

2010-04-22 @ 18:46:21
URL: http://baremammamiggen.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Hoppas ni kommer iväg!



Måste säga att jag "saknar" din blogg som den var förr! Många inlägg per dag, mer personligt (mindre pressrum och shoppingbesöksbilder) och mer DU! Men förstår såklart att du har massor att göra och att livet ser annorlunda ut :) Ville bara att du skulle veta!



Kram! :)

2010-04-22 @ 20:42:08
Postat av: Tanja

Hälsningar från Schweiz!!! Jag leser din blogg varje dag (kväll-när mina 2 änglar sover!! Mina HELLO KITTY ladies!!)...roligt med alla bilder...mode...inspiration!!Tack!Önskar dig härligt kväll! Tanja*

2010-04-22 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91