Godmorgon darlings !


Dagens härliga tips ! :)

Godmorgon mina bloggisar! Jag slog upp mina blå, tittade på klockan och såg att den var 06.15, funderade på att somna om... men valde att hoppa upp och ta tag i dagen ! :)  Oslo bjuder på ett strålande vackert väder på morgon och Johanna sitter och leker inne på sitt rum.  Själv har jag en hög med sommarkläder i knä för det är dags att börja packa.


Igår kväll då jag var ut och tog ett glas vin så hade jag på mig min nya fina klänning från
Baum und pferdgarten.

Vi lyfter mot paradiset på måndag men på morgon hörde jag på nyheterna att svenska UD avråder från att resa pga oroligheterna i Bangkok? Måste kollas upp ! för Norska UD avråder inte... Men jag misstänker att de avråder från att vara i centrala Bangkok och det ska inte vi, vi ska bara mellanlanda och byta flight så det ska nog gå fint :)


Jag matchade klänningen med jeans från Diesel och skor från Fiorentini + Baker. Och HAPPY news till er i Oslo:  Shoe Lounge butikerna har köpt in Fiorentini + Baker till hösten !

Idag är det bilfri markedsdag i Bogstadveien (ett tips! till er som ska till byn) men jag ska försöka hålla mig undan kaoset ;) Johanna & JIG ska iväg och möta upp kompisar och själv ska jag vara working-mama idag så att jag slipper packa ner jobb i resväskan.


Bolivar igår kväll runt kl. 23.30. Det var sååå mysigt att runda av en hektisk vecka med bubbel, girl-talk och min bästa vän Mia. Vi bor nästan grannar och har lyxen att kunna ses spontant, me like !

Önskar dig en alldelens underbar dag och hoppas att solen skiner hos dig också!?

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: erica

du har helt rätt, dom avråder från att vistas i bangkok, inte mellanlanda. så ni kan va lugna.

hoppas ni får en härlig trip, hade inte tackat nej t en middag på mom tri´s eller the boathouse så lite avis är man ju ;)



kram/

Erica

2010-04-24 @ 08:42:47
Postat av: Pethra C

Hej söta du!



Jag har uppfattat det som att man skall undvika att resa till Bangkok, en liten mellanlandning behöver man nog inte oroa sig för.



Önskar även er en underbar dag, här i Göteborg skiner solen och man kan inte bli något annat än glad. :o)



Kramar

P.s Klänningen är galet fantastisk!

2010-04-24 @ 08:45:13
Postat av: Kari

Norsk UD har anbefalt at man ikke skal oppholde seg Bangkok. Stod ingenting om mellomlanding, så det går nok bra.



Nydelig kjole du har på deg. Ønsker deg en god reise og ferie. Kos deg masse og finn roen.



Kari :-)

2010-04-24 @ 08:48:39
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Erica-

Tack för info! :) Mom Tri´s & Boathouse är fantastiska ställen så de ska besökas ;)



Pehtra-

Så härligt att du också får njuta sol idag! och ja, klänningen är jag väldigt glad i :)



Kari-

JIG checkade precis på nett och såg samma info där så det känns bra :) Tack för fina ord!!



KRAMAR till er alla 3 !! Glad i er !! :)

Postat av: Sandra

Idag är det fotboll, Åtvidaberg - IFK Göteborg! Vilka håller du på? =)

Postat av: marit

fanastisk kjole!! Men du, jeg lurer fælt på hvor man kan få tak i de nydelige bildene du har på det øverste bildet ditt? det ser ut som bilder fra en kalender.



håper dere får en underbar(!) tur till thailand!!



klemmer:)

2010-04-24 @ 09:42:59
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

öNSKAR DIG EN SKÖN LÖRDAG!

2010-04-24 @ 09:44:28
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Marit-

Ja, det ÄR en kalender men jag vet tyvärr inte var man får tag i den? Hittade bilden hos vi.sualize.us Tack för fina ord. Gleder mig till Thailand nu :)



Camilla-

Tack detsamma ! :)



HAPPY lördag !! :)

2010-04-24 @ 09:47:49
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilka härliga glada bilder! Har funderat lite på er och er resa, tur att ni bara mellanlandar i Bangkok! Usch, verkar ju hemskt.

Hoppas att du får en produktiv lördag och får undan allt du måste få undan så att du kan koppla av och slappa på semestern. Och så måste du ju passa på att läsa lite också, Elsas Mode har du hållt på med länge nu ;) Ta hand om dig/er och må så gott. KRAM

2010-04-24 @ 09:48:24
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Marte

Så nydelig den kjolen var på deg : )

2010-04-24 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91