Barnkalas & dinner out.


Runt kl.14. Vi är på väg in på barnkalas / bursdagsfiring hos Johannas söta dagiskompis Hermine och självklart hade vi med oss en ballong :) 

Idag bjöd Oslo på ett vackert, ganska varmt och väldigt blåsigt väder och jag är så glad över att Johanna har så kul med sina kompisar. Det betyder mycket! :)


Hegdehaugsveien runt kl.17.20. Vänner på väg hem från kalas + playdate...





Mitt älskade hjärta har blivit så stor! (Hårspänne från Prinsessefin och kappa från How to Kiss a Frog.)

Jag passade på att fixa några ärenden då Johanna var på kalas + playdate och vi avrundade dagen med spontan middag (vin + quisadillas) på
The Broker (dit går jag sååå sällan..).  Har slö tittat lite på Körslaget ikväll men tycker inte att det är någon större hit...  Ser du det ? Gry Forsell är en duktig programledare och dagens mest intressanta fakta är att hon har gått i samma klass som min bror ;)


Kommentarer
Postat av: Maria från Luleå

Hon har verkligen blivt stor lilla gumman...visst är det märkligt, det smäller bara till och så ser man hur mycket de vuxit! :)Hon är ju söt som en karamell!!

Jag är inte heller så förtjust i körslaget, men Gry har kvar norrländska dialekten iallafall!! Hon och din bror gick paralellklass med min bror!

Stora kramar!!

2010-04-18 @ 18:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91