After dagis & Amelia.


Hemma hos oss runt kl. 18 idag. Johannas söta klänning kommer från Vintage Stories kollektionen som lanseras hos KappAhl imorgon. En söt detalj med klänningen är att det bor en liten gossedjurs-mus i ena fickan...

När jag kom för att hämta Johanna på dagis så blev hennes söta kompis Molly med oss hem för lite "after-dagis" = lek ! :) Och de var så söta då de gick hem till oss hand i hand och sedan lekte de massor i ett par timmar så det var en trött Johanna som somnade innan vi ens pussats godnatt :)


Hur coolt är det inte att Amelia bjuder på en sån här bild av sig själv på coveret av sitt magasin?! Hon är läcker !

Jag fastnade en stund i soffan framför Babel (SVT2) där bl.a. Amelia Adamo var gäst och pratade om monarki / det svenska kungahuset. Amelia är en av mina förebilder i yrkeslivet. Hon är en riktigt duktig & framgångrik kvinna med skinn på näsan som tar för sig av livet. Hon inspirerar mig !




Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Söta små tjejer det där! Pappa kommer att få det jobbigt när lilla damen blir äldre ;) Förresten, en liten nyfiken fråga, läser JIG din blogg? Min man läser min blogg väldigt sällan, det är mer så att jag talar om för honom att nu får du kolla bilderna på barnen eller dylikt.

Imorgon ska det shoppas därför styr jag stegen mot sängen redan nu. Med mig har jag nya numret av S och min bok. Sitt inte uppe halva natten utan kom i säng innan midnatt. Kram Lotta

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Det går lite i perioder om JIG läser bloggen men oftast så gör han det och han informerar mig ibland om kommentarer som droppat in innan jag själv hunnit läsa dem :) Här blir det också nya S i kväll och ja, jag ska verkligen försöka komma mig i säng tidigt ;) Kram!

2010-04-08 @ 21:38:06
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: iida

Längtar tills imorgon, då ska jag till KappAhl och shoppa!!!

2010-04-08 @ 21:45:19
URL: http://liidasuffercity.blogg.se/
Postat av: Reidun

hei!

Ser ut som jentene koser seg!!!Vet du jeg var innom Kappahl i nærheten av Drammen like før kl.21 og der fikk jeg se noen av klærne som skal ut i morgen,,,det var jo bare så mye fint der!!! så heldig er den som vinner din konkurranse....

2010-04-08 @ 21:53:27
Postat av: Cassandra

Hej! Åhh vilken otroligt fin hjärt-lampa du har i bakgrunden på bilden! Var kommer den ifrån? Mvh Cassandra

2010-04-08 @ 22:00:22
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

GOD KVÄLL & SOV SÅ GOTT.

Laddar inför morgondagens KappAhl happening.

2010-04-08 @ 22:02:23
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Åh så KUL att ni laddar inför morgondagens KappAhl happening! :) Hoppas att ni får tag i fina godbitar och missa inte de söta cup-cakes formar som hör till kollektionen.



Cassandra-

Den underbara hjärte-lampan sålde jag i min butik Gizmo & Co som jag tyvärr inte har kvar. Jag var i kontakt med hon som designat den för en tid sedan och fick då veta att hon inte längre produserar den...



KRAMAR till er alla !! :)

2010-04-08 @ 22:07:14
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: sofie

Sjukt söta tjejer :)

2010-04-08 @ 23:40:35
URL: http://soffies.webblogg.se/
Postat av: Ninni [Foto & Vardag]

så härlig bild på töserna :)

2010-04-09 @ 08:13:58
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Michan

Så söta =)

2010-04-09 @ 08:29:34
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91