Today I love...


Snygg styling !

Idag hämtar jag min inspiration från denna SNYGGA modeserie ur Australiensiska VOGUE. Chanel är ALLTID lika classy & snyggt. I love it ! och en dag hoppas jag att jag äger en svart väska från dem.... ska börja lägga pengar i spargrisen!  eller föresten: kanske jag ska starta ett "väsk-konto", på samma sätt som ett "rese-konto"? ;)


Vackra örhängen som matchar frisyren perfekt.


Kanske jag ser ut så här på väg till poolen nästa helg ? ;)


Hur snyggt som helst !


Coolt att se på.. men du går ju inte direkt runt så här ;)


Coveret har jag visat förut. Ett av de snyggaste jag sett.

Status hemma hos oss just nu: Jag jobbar med stylingen inför mitt nästa uppdrag och Johanna leker för fullt. Och på tal om Chanel; ni kanske undrar vad Gucci gör ? Han chillar.. :)



Kommentarer
Postat av: Margrethe

OMG!! fantastiske bilder!!

2009-09-06 @ 16:11:28
Postat av: Ulrica

Hej!

Ja visst är det något speciellt med Chanel :-) Just nu går det en serie på svt om huset Chanel, om hur Karl Lagerfeldt jobbar mm. Jätteintressant! Jag vill gärna se utställningen som är Rhösska om Chanel i Gbg oxå! Ha en skön och soft söndags eftermiddag! Tack för din inspirerande blogg från en helt vanlig trebarnsmamma med en förkärlek för design och annat vackert! Kram Ulrica

2009-09-06 @ 17:02:34
Postat av: Linda

Kan vi inte få se ett eget inlägg om Gucci ......?



2009-09-06 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91