Packning pågår...


Jag var innom
Daisy en snabbis idag och där mötte jag dessa UNDERBARA girls !:) Miriam (till vänster) jobbar hos Daisy och Charlotte (till höger) drev tidigare den FINA butiken HC-Shop. När jag möter glada & positiva tjejer som dessa 2 så förgyller det min dag :)

Det var inte helt lätt att få gjort saker här hemma fram till att min förkylda prinsessa somnade för hon ville mest att jag skulle "mysa" med henne (= stryka henne på fötterna) och torka hennes näsa (var har varit home-alone i kväll)


De hade fått in en del nya varor hos Daisy idag och Miriams dotter tyckte att kartongerna var ett perfekt ställe att chilla i...

Nu pågår packning och jag inser att det inte blir många timmars sömn på mig. Tur jag är van ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hei Anna-Stina! Lenge siden jeg har lagt igjen kommentar, på tide nå :) Bloggen din er like herlig som alltid, det er en fryd å titte inn her hver dag (og noen ganger opptil flere ganger om dagen!!)

Ønsker deg og familien din er kjempefin ferie, det har du fortjent! Kos deg masse og lad batteriene..

SoV gOdT når du skal! GoD tUr!

Klem fra Caroline

PS! Sidene du lager i Kamille er SUPRE!! Takk for all inspirasjon!!

2009-09-12 @ 00:32:50
Postat av: Johanna

Hoppas ni kommer iväg. Jag brukar köra efter den "regeln" att om jag får torka näsa en gång i kvarten så är nte lilla pigg till att vara på dagis eller åka ngnstans. Det är ett bra mått att gå efter.

Men det känns som ni kommer åka oavsett.

Jag tror ni ska till Cypern.

2009-09-12 @ 06:52:30
Postat av: JeNnY

vilken jättefin blogg :) I like it alot!

Postat av: Kiana

Tja! :)

2009-09-12 @ 20:42:29
URL: http://kiiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91