Interiörinspiration!


Underbart barnrum att inspireras av !

Jag var innom den fina Designers Guild butiken (Riis Interiør) idag och förutom att jag såg några fantastiskt vackra kuddar / puter som jag fick lust på så påmindes jag om den FINA tapet som jag hade på en vägg i min butik Gizmo & Co. Ni ser den på bilden !  och den är den finaste av alla tapeter tycker jag !  (jag hade den även i beige / vitt inne i min interiörbutik). Fick plötsligt lust att tapetsera en vägg här hemma... :)


Visst blir man lycklig av att titta på vackra färger.. ! Idag hade de föresten skyltat med en knallrosa (cerise) sammetsfåtölj + fotpall i skylten på R.O.O.M.  Läckert !

Jag storKOSER mig med det interiöruppdrag som jag jobbar med nu. Det ger mig ENERGI ! :)




Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Älskar Tricia Guilds saker

Postat av: PATRICIA

Hej. Älskar din blogg, får så mycket inspiration.

Vad är det för märke på tapeten, blev förälskad.

Kram Patricia

2009-09-02 @ 09:47:23
Postat av: barnshoppingbloggen - VINN skötväska, åkpåse, mössa & boots!

Åh vilken vacker tapet!

2009-09-02 @ 10:10:37
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91