Höst-shopping-tips!


Hatten hade jag med i ett uppdrag (modellen har på sig den i støvlettguiden i senaste Kamille) och blev så glad i den att jag shoppade en till mig själv :) Den kommer från Accessorize och kostar ca 289nok. Jackan i lite "rid-modell" (kr 799) och tightsen i "ridbyxemodell" (kr 259) kommer båda från Zara.

Här kommer de shoppingTIPS som jag nämnde tidigare idag :) Jag har tänkt att visa er dessa ting länge (shoppades för mer än 3 v sedan) så nu är risken stor för att de inte längre finns kvar i butik... men jag visar de ändå för på Zara kommer ofta populära plagg in igen .

Och här är dagens fångs till Johanna:


Söt kofta med puffärm från Benetton som kommer värma skönt i höst/vinter också hittade jag ÄNTLIGEN vita sockar med "spetskant" ! (jag har sökt sånna till Johanna hela sommaren utan att hitta..)

Det känns som att mitt nästa köp blir en bikini inför stundande semester :)


Kommentarer
Postat av: Maria

vart ska ni resa? Thailand kanske? :) Ha en underbar resa!

2009-09-05 @ 23:40:29
Postat av: Madeleine

God morgon!



Vad snygg du var i hatten, en riktigt hit nu i höst:)

Såg ridbyxorna på Zara igår om det är dom som finns i flera färger? Såg riktigt snygga ut men jag orkade aldrig prova.



Ha en bra söndag.

Kraam

Postat av: KarolinaN

Strumpor med spetskant har jag hittat på HM. Jättesött!



KramK

2009-09-06 @ 21:15:42
Postat av: Annie

Du passade riktigt bra i hatten :)

2009-09-06 @ 23:04:01
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91