Enjoy today !


Dagens tänkvärda.

Godmorgon kära bloggisar ! Nu har vi en NY soooolig och vacker höstdag och idag är det SISTA dagen i september, något som känns lite overkligt... tycker att tiden flyger ! Imorgon startar årets "rosa månad" och då jag hade min butik så trillade JUL-varorna in i oktober och innan månaden var slut var det "full jul" i butiken :) Oktober är också den månad då alla FESTkläder kommer in i butikerna inför jul / nyår.

Men nu är det DAGEN IDAG som gäller så jag tycker vi ser till att det blir en riktigt GLAD avslutning på september -09 :)


Härlig bild från Mulberry London Fashion week party. Karuseller + ballonger gör mig HAPPY !!

Idag bjuder min dag på en mix av returer från igår , plock till nästa uppdrag och kontorsarbete (mest det sista..).

Önskar dig en STRÅLANDE dag och du, lyssna på den
HÄR glad-låten ! :)

ENJOY YOUR DAY !!

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly

oh, vilken fin kavaj! :) riktigt snygg. :)

Postat av: Anna-Karin & Molly

God Morgon!

Håller med dig om att denna låt Verlikgen gör än Glad!



Tycker din Blogg är Underbar! De är så roligt att få läsa om dig och din Prinsessa J. Alla roliga saker ni gör! En Energi Källa För Mig!



Önskar Dig Och Prinsessan Johanna En Underbar Onsdag!



Kram

2009-09-30 @ 09:52:31
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Rövarmamman

Dagens tankekorn, passar perfekt- ska verkligen ha den i tanken idag!!Kram hoppas du får en fin dag, man får alltid ett lyckorus när man kollar in i din blogg,tack!

2009-09-30 @ 10:02:49
URL: http://roxenmo.se
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Anna-Karin & Molly + Rövarmamman:

TUSEN TACK för era FINA kommentarer ! de gör mig riktig, GLAD, smickrad & RÖRD ! :) Jag är lyckligt lottad som har så fina bloggläsare som ER ! Önskar er båda en alldelens fantastisk dag och jag önskar er allt GOTT ! Kramar ! :)

2009-09-30 @ 11:02:20
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Therese

åååå fick jul känsla nu, ha en bra dag

2009-09-30 @ 12:04:38
Postat av: Josefine

Ha en riktigt härlig dag ni också! Njut av mormorbesöket!



kram!

2009-09-30 @ 13:02:57
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91