Äntligen!


GRATTIS !! Nicole Richie till baby nr.2:  en liten baby BOY. Ett TIPS ! matcha din jeansjacka med en pälsväst + en stor sjal i höst. Snyggt !

... får jag möjlighet att blogga ! :)  Det går undan i svängarna nu före semestern / ferien eftersom jag har en del jobb att bli klar med + praktiska privata ting att fixa innan vi flyger iväg men det är helt klart värt all stress när jag vet att vi ska få chilla & relaxa i 2 veckor ! :)

Önskar dig en TREVLIG kväll ! och HAPPY NEWS : det blir ett par FANTASTISKA tävlingar här på bloggen snart så nu har vi något KUL att se fram emot ! :)



Kommentarer
Postat av: Mingar

Du förtjänar verkligen att få lite semester :). Trevlig kväll önskas du med!

2009-09-10 @ 21:36:43
Postat av: Josefine

OJ.. Har hon två barn?! :O

Jag har verkligen ingen koll på kändisar..

Det är väl kanske bra det i o för sig! haha ^^

Postat av: clara

Är på jakt efter en pälsväst. Har oxå tänkt mig kombon jeansjacka med väst. Vill gärna ha en lite längre, typ över rumpan. Men har inte hittat nån snygg någonstans:S! Har du nå tips:)?



P.S. tack för en inspirerande blogg!

2009-09-10 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91