Tittut !


Dagens tänkvärda..

FÖRLÅT min frånvaro idag. Efter att jag lämnat Johanna på dagis på morgon så blev det telefonsamtaler, plock, tur till fotostudio, super MYSIG lunch med min kära vän Randi, fler telefonsamtaler och ja, på den vägen blev det...   Och nu kom jag precis hem med en trött liten prinsessa från dagis och matpåsen ligger allt jag behöver för att fixa indiskt till middag idag :)


Dagens MYSlunch på
Bolivar och "som vanligt" har vi båda på oss Odd Molly ;)  TACK! för idag vännen. Du gav mig massor av energi!:)

Regnet öser ner ute och det får mig att vilja mysa inne med tända ljus hela kvällen men jag har tackat JA till ett presse-event som lockar så vi får se hur jag gör. Ska starta med att rulla håret så tar jag det därifrån ;)

Hoppas att du har en riktigt BRA dag idag !?! och glöm inte att det är sista chansen att TÄVLA om den söta vetevärmaren i kväll. Tävlingen avslutas kl.24.

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du har en riktigt bra dag du med:)

Postat av: Hemma hos Katta

Dina dagar är verkligen maxade, helt imponerande! =)



Hoppas du kom iväg på eventet till slut! Kraam Katta

2009-10-06 @ 20:20:15
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmmm, lurer på om jeg har jobbet med søteste Randi!??? Er hun fra Kristiansund??????

2009-10-06 @ 20:22:12
Postat av: KarolinaM

HOPPAS att du fick dig en härlig tisdag som du önskade! Onsdagen kommer att bli minst lika bra ska du se! Vi får peppa varandra i höstrusket;)

Jag ser framemot en onsdag hos frissan jag, har faktiskt inte varit där sen bröllopet i maj. Snacka om extreme makeover. Utväxten är enorm haha!



KramK

2009-10-06 @ 21:57:00
Postat av: Kristina

Liket veldig godt de sidene du har gjort i det nyeste Kamille! Delikat og bra laget, og du er flink til å ta med både billige og ikke fullt så billige varer!:)

2009-10-06 @ 21:57:24
Postat av: Madeleine

Vad fin du är i din OM och även din söta vän:)



Hoppas att du kom iväg på eventet ikväll, får väll kanske se bilder imorgon.



Kram och sov gott

2009-10-06 @ 22:50:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91