Nattaklem!


Här sover min prinsessa gott...  (vem kom på idén att göra svart/vita gåve-esker på H&M? de hade ju så söta förut med små djur på...).

Jag hade lagt ett par fredagspresenter till hjärtat på hennes säng idag men vet ni vad som hände? Johanna somnade i vagnen precis då vi kom hem (efter dagishämtning + diverse ärenden) och efter att vi försökt att väcka henne 1000 gånger så tog jag på henne pyjamasen och hon sover fortfarande (!). Så : det får bli lördagspresenter i stället ;)

Det är hög tid för mig att krypa ner i sängen nu så jag avslutar dagen med
HÄR låten som är, och förblir, en favorit. Den har avslutat många fredags-discon genom åren ;)

NaTtA kLeM & SoV gOtT! ♥



Kommentarer
Postat av: victoria

Där trivs hon säkert det ser väldigt mysigt ut för en liten prinsessa :-) Ha en mysig helg!

Postat av: karin

morning,jag tyckte det var rätt person att åka ut,niklas är mycket bättre tycker jag,men visst är det hon camilla som haft ett förhållande med kicken,carolas stora kärlek,eller så är jag helt fel ute o åker,ha en fin lördag,kraaam

2009-10-17 @ 09:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91