Happy halloween-weekend!



Dagens tänkvärda.

Godmorgon & HAPPY halloween-weekend kära bloggläsare! 

Detta blir en helg fylld av spöken, utklädda barn, trick or treat (kom ihåg att köpa hem godis !!), pumpkin carving (jag och Johanna ska göra iordning pumpor och ställa på balkongen idag) och en lite kul sak är att Johanna kallar pumpor för appelsiner så på morgon har hon sagt att vi ska ställa ut appelsiner på balkongen ;)  På norska heter föresten pumpa gresskar :)

Hos oss startade dagen strax efter kl. 07 och idag är dagis stängt p.g.a planeringsdag så Johanna ska få bli med mig både i fotostudio och på ett möte innan vi startar fredagsmyset.


Jag tycker att mycket av halloween pyntet är ganska fult men igår såg jag en underbar girland med vita spöken på så den ska jag försöka hitta idag (någon som vet var den finns? är i papir..).

Nu kickar vi igång dagen tycker jag ! :) Misstänker att alla ni svenska bloggisar jobbar halv-dag idag ? eftersom ni har röd-dag i Sverige imorgon så njut den lyxigt korta arbetsdagen!  (Här i Norge är det en helt vanlig helg (ja, med undantag av alla spöken..)

HAPPY fredag ! och idag passar ju den
HÄR gamla låten riktigt bra ;)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Här hemma ska vi också dekorera idag men vi skippar pumpan och Halloween-pyntet och tänker vinterträdgård ist.



Ha en bra dag och en mysig kväll!!!

Postat av: Sammy

På mitt och makens jobb är arbetstiderna som vanligt. Fast jag är alltid ledig fredagar! ;)



Nu ska jag och mina två änglar ut i affärerna och leta pumpa, köpa halloweengodis osv!

2009-10-30 @ 09:32:26
Postat av: Anonym

Nu är det så här :

Jag har en blogg som handlar om hur det är att ha en mamma med anorexia, skilda föräldrar och alkolister till mor och far föräldrar.

Jag skulle gilla om du kikade in lite och kollade

http://anorexiabarnet.blogg.se

2009-10-30 @ 09:54:39
Postat av: Victor

ha en riktigt bra dag :D

2009-10-30 @ 12:04:15
URL: http://donkeyk.blogg.se/
Postat av: Linda

Nja, jag jobbar heldag. Men många av mina leverantörer stänger vid lunch så det blir nog ganska lugnt i eftermiddag!

2009-10-30 @ 12:46:07
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

ha en fin fin fredag ni med ;)

2009-10-30 @ 12:59:13
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: emelie Sehlstedt

Hej! Var med & tävla om en burberry liknade halsduk i beight, fantastic parfym, smink från makeupstore & Face stockholm, lösnaglar från depend, mm!



Tävlingen äger rum hos: http://sehlstedt.blogg.se



Vi ses!

2009-10-30 @ 15:13:01
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Siri

Hvite spøkelser finner du på Standard: www.festmagasinet.no Jeg har pyntet stua med et slikt girlander, kjempeskummelt ble det:)

2009-10-30 @ 15:26:03
Postat av: camila

Jättefin blogg du har=) vad ska du göra i helgen?

2009-10-30 @ 16:51:44
URL: http://camixi.blogg.se/
Postat av: Lena Andersson

Hej Anna-stina! För mig så är allhelgona helgen, en fin högtid när jag går på gravarna. Till min Johanna och pappa,far och morföräldrar samt kompisar som har dött alldeles för tidigt. Då tänder jag ljus och tänker på alla människor som tror att dom är lycklig, men lycka är inte pengar och saker utan att få ha sina nära och kära runt omkring mig. Att få gå i skogen och grilla korv med barn och barn-barn och leka Ronja Rövardotter det är livskvalitet det. Jag gjorde det i tisdags med min dotter och barn-barnen och dom sa men mormor vilken otroligt kul dag vi har haft. Det är helt gratis! Ha det så bra Kramar/Lena

2009-10-31 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91