Godnatt vänner.


Jag & Johanna på väg ner till MiniLand (Sunwing, Mallorca) fredag 25:e september...

Ops, jag vaknade nyss på soffan tillsammans med Johanna. Ibland, då vi är lite "busiga", får hon nämligen somna på soffan med kudde, täcke + alla gossedjur och ikväll tror jag faktiskt att jag somnade FÖRE Johanna? jag var sååå tröttis...zzz... Nu ligger i alla fall hjärtat i sängen och det ska jag också göra strax.

I dag har vi tittat lite på resor för vi längtar SÅ ner till vår fina lägenhet i Phuket så vi får se när nästa resa blir...? Såg föresten att jag fått en fråga av en bloggis ang. om vi är i Thailand i februari?  Det vet jag inte ännu, för som sagt: reseplanering pågår... ;)

TACK för alla fina kommentarer jag fått idag! Sov gott så ses vi igen imorgon!

GoDnAtTkRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Bompestjej<3 Gör smycken & pluggar skönhet:)

Hejsan:)

Jag lägger till dig på bloglovin:)

Din blogg verkar vara intressant och mysig, och jag gillar din infotext!

Kram, ha det bra!

Postat av: Hege

Hei!

Jeg bare elsker din blogg Anne Stina! Den er like fantastisk som Gizmo var...Det var min absolutte yndlingsbutikk. Måtte alltid innom da jeg var i Oslo.

Stilen din er bare så herlig og ekte! Ser alltid frem til nye innlegg...

Klem Hege

2009-10-05 @ 12:27:13
URL: http://berthasoldebarn.blogspot.com
Postat av: grannarna i D8 Chalong

Hej Anna-Stina

Vi ska till Chalong över jul och nyår,kanske vi ses då.

Har kollat in din förra resa till Chalong och såg att Swensens öppnat där,ni satt och åt glassfondue på en bild därifrån.

Jag älskar att fika och tycker det är dåligt med fikaställe på Phuket,så jag undrar om du kan tala om var Swensens ligger?

Vet att det öppnat ett nytt Tesco,är det där kanske?

Ha det underbart gott,och tack för all trevlig inspiration du sprider via bloggen.

Kram från fam Svensson till er alla 3

2009-10-06 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91