Godnatt måndag !


Det är dekorativt & fint att hänga kläder på krokar på väggen. (bild från carmoebel.de)

Jag & Johanna har haft en ovanligt MYSIG måndagskväll och nu ska jag ta med mig mina nya magasiner och lägga mig under sköna täcket och läsa. Det händer tyvärr alltför sällan men jag har lovat mig själv att bli bättre på att lägga mig i tid ;) 

Det känns härligt att det kommer en NY dag med NYA möjligheter imorgon och jag känner på mig att det blir en BRA tisdag med mycket glädje.

P.S jag ska lämna Johanna på dagis ovanligt tidigt imorgon p.g.a. jobb så om mitt 1:a inlägg dröjer lite så vet ni varför..

NaTtA! ♥




Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en bra dag och stressa inete med inläggen! Se dock fram emot bilden på dig i Odd Mollykappan! : )



Kram!

Postat av: Anonym

Hej Anna-stina! Jag har läst din blogg i flera år, sen du startade typ... :) men jag har aldrig skrivit något! :( ville bara säga att du inspirerar mej jättemkt och jag tycker du är en supermamma som även inte glömmer bort dej själv o livets goda ting fasten du är mamma! du har jättebra smak med kläder o inredning och jag hoppas jag är likadan när jag är lika gammal som dej. Keep going girl! /malin

2009-10-06 @ 11:40:27
Postat av: Mia ☆

Det där var riktigt fint :) Mysiga hängare!

2009-10-06 @ 11:40:46
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Anonym

Var är Johannas pappa? Du verkar vara ensam med henne jämt.

2009-10-07 @ 11:51:01
Postat av: Sessan ☆

Tänk, tom Jeans kan vara en snygg dekoration ;D



Tack för all inspiration söta



Kramar

2009-10-08 @ 16:56:08
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91