Godmorgon vackra tisdag!


TACK mina kära bloggisar för all feedback jag får, ni peppar mig i mitt bloggande!

Jag höll på att skriva godmorgon-nya-vecka för i min värld är det måndag idag eftersom vi hade en "söndag" här hemma igår. Men TISDAG it is och veckan är i full gång ! :)  Och fr.o.m idag är jag i full gång med jobbing igen både med mina mote-shops till Kamille och med nästa nummer av Kamille Mor & Barn vilket känns fantastiskt INSPIRERANDE och KUL ! :)

Vi lämnade Johanna på dagis rekord tidigt idag och det visade sig att nästan hälften av alla barn var hemma sjuka igår så nu får vi verkligen hålla tummarna för att inte Johanna drar på sig någon ny smitta i veckan. Det är tydligen svineinfluensan som härjar och den vill vi så klart helst slippa...


Ni är många som frågat mig när vi reser till Thailand? Vi lyfter från Oslo den 1:a december och då blir det flip-flops i ca 4 veckor :) (bilden är från då vi var där i februari).

Nej mina vänner, nu tycker jag att vi kör igång den
HÄR låten på hög volym också KÖÖÖR vi. Jag känner mig laddad till MAX ! Wiiiieeee! :)

HAPPY TISDAG !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Åh, Thailand över jul och nyår alltså - AVIS!!! Jag och min sambo satt och kollade hotell på Phuket så sent som igårkväll... Sist vi var dit var i april -08 och när vi kom hem hade jag en liten Alice i magen!



Måste fråga igen var du hittar bilderna med alla kloka budskap... Eller gör du dem själv? Fina är de allihop!



Ha en bra dag, kramar!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Karin!

TACK för din fina kommentar! :) Vi kommer faktiskt hem före nyår, den 29:e, så det lutar åt att vi skålar in det nya året uppe i Luleå. Jag hittar de fina budskapsbilderna hos bluquote.tumblr.com och hos vi.sualize.us Men jag önskar att jag kunde skriva att jag gör dem själv ;) HAPPY tisdag! Kram! :)

2009-10-27 @ 10:57:02
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter UNDERBART! Själv åker jag och min pojkvän till Thailand den 26 nov, blir två veckor i Krabi och 3 dagar i Bangkok. Vår första resa ihop, ska bli fantastiskt roligt! Längtar såååå!

2009-10-27 @ 11:40:40
Postat av: Maya

Hej, din panna ser lite ut som du kanske använt botox? Hur ofta gör du det i så fall?

2009-10-27 @ 12:53:38
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Anna-

Å så fantatiskt att er första gemensamma resa går till Thailand. Ni kommer , garanterat!, att få det helt underbart ! :) Trevlig resa! Kram! :)



2009-10-27 @ 13:27:23
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Maya-

Nix, ingen botox här inte. Kram! :)

2009-10-27 @ 13:29:44
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91