Godmorgon sköna söndag!


Dagens tänkvärda: du måste våga bryta mönster om du vill uppnå förändring...

GoDmOOOOrGoN! Solen skiner in genom fönstret och mitt hjärta sitter tillsammans med mig i stolen så jag håller på att ramla av ;) Vi kickade igång den här första oktobersöndagen runt kl. 08 och jag känner mig LADDAD för att FIXA här hemma idag så håll tummarna för att det håller i sig och att jag inte hamnar i soffan istället... lätt hänt nämligen på en söndag ;)


... om inte folk vågade gå nya väger så hade vi fortfarande haft LP skivor ! ;)

Nu ska jag duka fram frukost till oss också är det dags att tömma dagens 1:a tvättmaskin. Vi skulle egentligen iväg på brunsj med vänner idag men de har blivit sjuka så kära vänner: GOD BEDRING!! vi gleder oss till nytt försök en annan söndag :)

Jag & Johanna önskar dig en S K Ö N söndag fylld av kärlek !

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att ni får en fin Söndag

Postat av: Maria

Söndagsmorgon i vågrätt läge. När jag vaknar innan övriga fam.brukar jag förflytta mig till din blogg.

Har ett par frågor som jag hoppas du vill svara på:

Ska du öppna nät-butik, isf skickar du även t Sverige?

Vilken av Shoue-Lounge butikerna i Oslo är mysigast?

Tack för att Du finns! Krams m

2009-10-04 @ 09:46:39
Postat av: camilla

Hei Hei søte dere:) Elsker Kamille Mor og Barn. Skal kose meg med dine sider i dag;) Har lest det maange ganger men blir aldri lei. Du har vel ikke trekt en vinner i cinnamon girl konkurransen? Har ikke fått det med meg ihvertfall. Ha en toppen dag. Din blogg er best blir bare såå inspirert og glad. Klem

2009-10-04 @ 10:53:26
Postat av: Anonym

Din blogg är superbraaa!! Keep up the good work :)

Ha en trevlig dag!

2009-10-04 @ 11:26:15
Postat av: June

Heja!

Har spurt deg før, men ikke fått noe svar...

Lurer bare på om det er en spesiell nettside(hvilken isåfall) hvor du finner alle bildene med de fine og morsomme ordtakene??



Ha en fortsatt fin søndag:)



Klem June

2009-10-04 @ 11:44:26
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer! :)



Maria-

Tack för din trevliga kommentar! :) Jag ska starta nettbutikk och jag kommer att senda varor till Sverige. Jag besöker nästan alltid Shoe Lounge butiken i Hegdehaugsveien eftersom den ligger på vägen till/från dagis och den butiken är super mysig ! men det tycker jag att alla S.L butikerna är. Sissel (ägarinnan) är super duktig! Happy söndag! Kram ! :)



Camilla-

Å nu blev jag GLAD !! :) Tusen tack för fina ord och fantastiskt KUL att du liker Mor & Barn så gott. Det värmer mitt hjärta ! :) Jag har precis presenterat vinnaren i tävlingen. Önskar dig en FLOTT sol-söndag! Klem ! :)



Anonym-

TAAAACK !!! :)



June-

Beklager att jag inte svarat dig.. BRA att du frågar igen ! Jag finner de flesta hos vi.sualize.us GLAD söndag ! Klem! :)



2009-10-04 @ 11:59:34
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91