Godmorgon onsdag!


Dagens tänkvärda fick jag i ett FINT mejl av en bloggis som heter Mari. (Tusen TACK för ditt mejl Mari! Jag blir rörd av allt fint du skriver till mig och jag sätter stor pris på ditt mejl. Klem!).

Godmorgon alla underbara! Det är, utan tvekan, HÖST nu och jag har precis slagit på elementet/varmeovnen på kontoret för första gången sedan i vintras så nu luktar det lite småbränt här inne och strax blir det varmt & skönt :) 

Natten har varit lite tokig. Johanna brukar aldrig vakna då jag bär in henne från soffan till sängen men igår hände det så jag fick läsa favoriten Askungen några gånger ... och det hela slutade med att jag har sovit inne hos henne. Hon var vaken igen runt kl. 03 och nu sover hon fortsatt gott. Hoppas hon vaknar pigg & frisk idag! (är lite orolig för att hon blivit förkyld..).


Idag firar vänner 3-årig bröllopsdag... GRATTIS på bröllopsdagen kära K & W !! Jag önskar er en fantastisk dag fylld av kärlek & lyckliga stunder.

Jag ska ta tag i dagen nu (= hoppa i duschen) så jag önskar dig en STRÅLANDE onsdag ! Och kom ihåg att du är VÄRDEFULL !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Wenche

Takk for et fint dagens ord:)



Idag er jeg hjemme med Stina på 7 år som er syk...



Ha en fin dag, Anna-Stina:)

2009-10-07 @ 09:01:33
Postat av: Hanna

Otroligt tänkvärda ord! Ha en fin dag! Kram/Hanna

Postat av: Engla

Hej AnnaStina! Tack för din kommentar, kikar in här då och då :-) Vi har haft en jättefin sommar med mycket familjmys så det lever vi på nu i höstmörkret.



Hopaps allt är fint med er! Kramar

2009-10-07 @ 10:41:19
URL: http://englasshowroom.com
Postat av: Anonym

Hej AnnaStina! Tack för din kommentar, kikar in här då och då :-) Vi har haft en jättefin sommar med mycket familjmys så det lever vi på nu i höstmörkret.



Hoppas allt är fint med er! Kramar

2009-10-07 @ 10:41:31
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilket tankvärt ordspråk!



Åh, kappan i inlägget nedan är så fin... Sitter här och drömmer! : )



Kram!

2009-10-07 @ 12:26:16
URL: http://http.//blaeld.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad är det för IRRITERANDE reklamavtal du ingått med popup fönster som kommer upp varje gång man går in här...

2009-10-07 @ 12:27:55
Postat av: Mikaela

http://experienceno1.blogspot.com/2009/10/kissies-pojkvan.html



Kissie skryter jämt om att hon har så bra smak på allt och inget men det verkar som att hennes tidigare pojkvän inte var någon vältränad person :-).

2009-10-07 @ 14:28:05
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer ! :)



Wenche-

Skickar energikramar till dig som är hemma med sjukt barn. Hälsa god bedring till Stine ! Klem ! :)



Sofia-

Den där undersökningen dök upp på ett sätt som jag inte ens visste om?! så - jag ska försöka få bort den för den är grymt irriterande....! Kram! :)



KRAMAR till er alla ! :)

2009-10-08 @ 00:57:45
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: milla

Gillar dina "dagens tänkvärda"!! & alla dina fina odd molly kläder! :) Du har sån härlig blogg!

2009-10-08 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91