Godmorgon onsdag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina vänner! Då är vi plötsligt "mitt-i-veckan" och det är dags att plocka fram skämskudden igen ikväll då bönderna ska dejta vidare ;)  (på svenska TV4).  Här i Oslo är det en grå dag idag med regnet hängade i luften och jag har precis ätit lyxigt god frukost, stoppade nämligen på Godt Brød på väg hem och köpte smörgås och juice. Mumsigt! 

I min kalender idag står det: besök hos 2 PR-byråer och diverse kontorsfix. Också är jag sugen på en Ikea tur för jag behöver en hylla hit till kontoret...


Odd Molly lanserar sin första vår-kollektion (där bl.a. den här klänningen/kjolen ingår) redan den 1:a december ! Det är en liten kollektion bestående av några få styles men de är UNDERBARA så kanske något att önska sig i julklapp? ;) (butikerna får själva välja om plaggen ska komma 1/12 eller i januari så de finns inte överallt före jul).

N J U T din onsdag och kom ihåg att om du ler så ler världen tillbaka! så : SMILE and be HAPPY! :)

KrAm! ♥




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vilken vacker klänning! Den stod det Alexandra på!!!:-)Bra tänkvärd text idag! Du är duktig Anna-Stina! Stå på!!! Kram alexandra

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Alexandra-

Tusen TACK för din trevliga kommentar! :) Nu peppade du mig verkligen! Önskar dig en FLOTT dag! Kram! :)

2009-10-21 @ 11:28:09
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hei søte venninne! Takk for sist - som alltid superhyggelig! :) Kommer gjerne snart igjen. Og forresten, jeg har akkurat den sofaen og det bordet fra Home & Cottage - kanskje du vil komme på besøk en gang snart...? :) Heidi

2009-10-21 @ 11:40:19
Postat av: Daniel

Så nätt så!



Synd att man inte ser svensk TV



E det med nåra snygga gaybönder åt mej i år då?

2009-10-21 @ 11:54:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Kära Heidi-

Är det DEN soffan och DET bordet ni köpt? Nu är det hög tid för oss att komma på besök hos dig en dag! :) Och TUSEN TACK (igen) för sist, det får vi göra om snart igen då blir det middag, inte bara muffins ;) Njut din dag! Kramar! :)

2009-10-21 @ 12:03:40
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anne

Åh vilka passande ord för idag. Mitt i prick. Lovely! Tack för inspirationerna du ofta ger.



//AK

2009-10-21 @ 12:11:21
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

o blusen ser ju helt perfekt ut- de kan bli dyrt till jul med andra ord;)

2009-10-21 @ 22:25:39
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91