Godmorgon halloween!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina vänner! Idag är det halloween och jag startar dagen med en lätt huvudvärk som jag lyckats prestera helt av mig själv med hjälp av några glas vitt igår ;)  Jag hade en riktigt TREVLIG girls-night-out och ni ska självklart få se ett par pics då jag lastat ner dem.

Idag bjuder dagen på balett och diverse ärenden, vi ska bl.a shoppa ny park-dress till Johanna och ikväll blir de mysmiddag här hemma.


Oss igår. Se så FINT de pyntat utanför lekebutiken
Sprell. Jag har aldrig sett så små & söta pumpor förr.

Nu är JIG ute och shoppar GOD frukost så jag ska hoppa i duschen, tända ljus och duka fram.

Hoppas att din lördag startat perfekt och jag & Johanna önskar dig en riktigt HÄRLIG dag ! :)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Solveig

Jeg ønsker dere en strålende dag! Jeg liker å lese bloggen din hver dag, og skjønner ikke at noen gidder å lese den om de ikke liker den.

Klem til deg

2009-10-31 @ 11:06:09
Postat av: Wenche

Takk for fiine dagens ord! De skal jeg ta med meg!



Ønsker deg en super lørdag, og god frokost!

Hvor er det dere kjøper med dere frokost fra når du sier JIG er ut å kjøper god frokost?



Klem:)

2009-10-31 @ 11:39:43
Postat av: Karin - AlicesMamma

Vad härligt att kvällen blev lyckad, som jag sa igår så är det de där kvällarna som man tvekade som ofta blir bäst. Jag träffade t ex min A en sån kväll!



Ha en underbar dag och lycka till med middagen :)

Kram♥

Postat av: Daniel

Häääärligt



Trixa ni med pumpor å ståt



Å ha bästast!!!!

2009-10-31 @ 18:34:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91