Girlie shopping på Mallorca.


När jag var i Palma senast, för 7 år sedan, så fanns inte H&M där, men som ni ser så finns de där idag. Vad jag shoppade kan ni se lite längre ner i inlägget :)

Som ni kanske minns så tog vi oss en shoppingtur in till Palma då vi var på Mallorca. Expressbussen tog ca 1 tim & 45 min från Cala Bona och eftersom jag är en riktig "city-girl" så ÄLSKADE jag att vara en dag i Palma. Jag gick runt och tokmyste av att ha lite "fart & fläkt" omkring mig och Palma är ju en fantastisk vacker stad ! :)


Så här såg det ut då jag tittade upp från shopping-gatan. Mysigt med alla trånga gränder..

Vi tog 17.30 bussen hem igen och då hade vi påsar med oss från H&M, Zara, Benetton & Disney Store. Visst är det lite "typiskt" att man hamnar på butiker som finns hemma fast man är borta ;)  men eftersom alla dessa kedjebutiker har STORA kollektioner så varierar utbudet mellan länderna (och även mellan butikerna här hemma) så man kan hitta det lilla extra om man har tur :)


Jag hade spanat in den här vesten från H&M Trend redan tidigt i somras på presserummet så jag blev glad då jag hittade den :)  (den har varit ute i butik här i Oslo då vi varit bortresta men är nu utsåld överallt och kommer inte in igen).


Den här väskan från Zara kommer att hänga på min axel rätt ofta i höst & vinter. 

Johanna koste sig också inne i Palma med både Mc.Donalds och glass/is på café också blev det lite shopping till henne också :)


Min prinsessa sitter och tittar på folklivet..


Byxa & jacka från Benetton. Gillar att byxorna har resår i livet och jackan blir perfekt i höst..


Den här söta kassa apparaten från Disney Store blev SUCCÉ. Johanna har lekt såå mycket med den på semestern.

Jag sticker ut i solen och fixar ärenden nu så see you later ! :)

♥ 


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vilken fin shopping

jag såg en liknande väst på kappahls hemsida

Postat av: Anonym

Den vesten fra H&M har de faktisk enda inne på butikken i Bogstadveien, så på den der idag;)

2009-10-01 @ 15:02:22
Postat av: Anonym

Den vesten fra H&M har de faktisk enda inne på butikken i Bogstadveien, så på den der idag;)

2009-10-01 @ 15:02:39
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Så bra att vesten fortfarande finns i butik ! :) Det var personalen på H&M´s huvudkontor som sa att den var utsåld på lagret = det finns ej fler att senda ut till butikerna så de som syns där ute är de som finns, det kommer ej mer påfyll.



Kram! :)

2009-10-01 @ 16:52:12
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: finacarina

Jag skickade efter en likadan väst och fick den häromdagen men jag gillade den inte alls. Tyckte inte om den glesa stickningen och att den hårade ner mina andra kläder. Den var inte värd pengarna så den fick åka tillbaka till HM.

Må så gott!

Carina

2009-10-02 @ 11:06:35
Postat av: finacarina

Jag skickade efter en likadan väst och fick den häromdagen men jag gillade den inte alls. Tyckte inte om den glesa stickningen och att den hårade ner mina andra kläder. Den var inte värd pengarna så den fick åka tillbaka till HM.

Må så gott!

Carina

2009-10-02 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91