Färgade bryn & middags-dags.


Idag har jag på mig kofta & linne från Filippa K och mina favorit jeans från Miss.Sixty.

Jag var och färgade mina bryn i fredags på Beth´s Beauty i Gabelsgate.11 och blev verkligen super nöjd så jag kan varmt rekommendera tjejen Marna som plockade & färgade mina.  Salongen var dessutom hur vacker som helst och gick helt i Thai-stil (me like!).


Här har jag precis fått mer färg på brynen i fredags. Det tog bara 15 min vilket passade en dagis-stressad mama utmärkt ;) (jag var på väg att hämta Johanna).


Kram på er kära bloggisar!

Jag & Johanna ska strax sätta oss och äta så vi vill önska dig en riktigt mysig & trevlig måndagkväll! :) Och du, missa inte Tinas Cookalong (på svenska TV4) i kväll som gästas av ingen mindre än Victoria Silvstedt. Också är det ju Lipstick Jungle lite senare... Vilken kväll ! ;)




Kommentarer
Postat av: Philia

Vad fin du är!

Jag blev riktigt sugen att gå till salong och göra en "facial" själv, när jag såg ditt inlägg. Måste boka tid imorgon bums! Lätt att glömma sig själv när man har en liten bebis. Farligt...;)



Ha en skön Måndagskväll!



KRAM

Postat av: BLONDETTY

Du har så ursnygg jacka! Var är den ifrån?

http://blondetty.blogspot.com/

2009-10-26 @ 20:43:16
URL: http://blondetty.blogspot.com/
Postat av: Anna-Lena

Åh vad fin du blev med färgade ögonbryn- passade dig jättebra! :D Ha en skön kväll! Kram

2009-10-26 @ 21:03:07
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Lena

Hei.



Så fin du ble! Det tror jeg jeg skal få gjort snart også:)



Så du likte Mailegs jul. Nå har jeg akkurat fått ut julevarene i butikken. Masse fint fra Maileg, så kom gjerne inn og ta en titt hos BO MED BARN: www.bomedbarn.no.



Klem Lena

2009-10-26 @ 21:51:01
URL: http://bomedbarn.blogspot.com/
Postat av: julia

så utrolig nydelig du var på det første bildet!! og johanna er bare supersøt:)



håper du har hatt en fin mandagskveld!

2009-10-26 @ 22:57:14
Postat av: astrid

så fint bilde av dere!ja,farge og nappe bryn hos "proffe" er vært hver krone.ha en fin dag.klem

2009-10-27 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91