Dagens happenings del.1: Mildh press.


Här är jag tillsammans med Kamilles nya (vikarierande) modechef (till vänster) och en av de söta tjejerna på Mildh press (till höger).

Idag fortsatte den inspirerande presseuken och till min stora glädje så fick jag sällskap av 
Emma även idag. Dagens första stopp var hos Mildh som håller till "vägg i vägg" med Johannas dagis (väldigt praktiskt ;) och där bjöds vi på bra musik av Dj, underbart goda snittar, vin och vackra vår/sommar kläder.

Lyssna på den HÄR låten och häng med mig runt:  

 
Jag är igång med planeringen av nästa Kamille Mor & Barn och s/s kollektionen från Noa Noa är den finaste jag sett från dem !


Noa Noa´s s/s -10 barnkollektion. Det känns som att många av dessa plagg kommer att flytta in i Johannas garderob ;)


Ett par Mildh Press girls. Annette, till höger, driver byrån och Invild är den jag har kontakt med varje gång jag är innom och lånar ting. Mildh press representerar bl.a Gina Tricot, Saint Tropez, Noa Noa, Met-jeans, Ra-Re, Nolita, Jofama, Juicy Couture m.fl.  (Tusen TACK för idag tjejer!).


Nitar, slitna håliga jeans, skinn och gladiatorskor fortsätter till våren... Dessa snyggingar kommer från
RaRe.


De slitna jeans-shortsen och de rosa jeansen kommer från
MET. (jag har såå lust på ett par Met jeans.. snygga är dom!).


Ute på terrassen hade de skapat en underbar "Bjørg-lounge".


Kollektionen från
Bjørg var överaskande stor med många nya styles. Jag gillar de smycken som har tänkvärda texer på.


Ett par duktiga hår & make-up stylister, Miriam & Emma. Miriam gör alltid hår + make-up på mina mode-serie uppdrag. (på senaste uppdraget jobbade jag även med Emma).

Efter mingel, kind-pussande och härlig inspiration så tackade vi för oss och tog trikken (=spårvagnen) till nästa stopp: Star-PR.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Å, nå har jeg kikket på Bjørg sine nettsider, så mye fint! Men hvor i Norge får man kjøpt disse, og hva ligger de på i pris? (Jeg fikk nemlig noen julegavetips...)

Setter utrolig stor pris på et svar fra deg!

Ha en fortsatt super kveld, du forgylder min dag!

2009-10-21 @ 23:46:04
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Hej Ida!

Tack för din trevliga kommentar och fina ord! :) Jag har bl.a. sett Bjørg´s smycken hos butiken Rebella på Grünerløkka (rebella.no). Priserna varierar väldigt beroende på val av kedje og anheng. Tror de flesta anheng med skrift på kostar ca 500nok. Men som sagt, checka med butiken! Om du inte bor i Oslo så finner du säkert en forhandlerliste på Bjørg sin nettside. Önskar dig en flott torsdag! Klem! :)

Postat av: Sagas mamma

Åh vad fina Noa Noa miniature var!! Tyvärr har jag svårt att få på min dotter deras typ av plagg varför men så söta de är!!

2009-10-22 @ 06:00:44
Postat av: Tuss

Jag tycker verkligen om din blogg! Den är så supermysig!

2009-10-23 @ 22:25:40
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91