Dagens foto & nagelfix.


Mycket bärande blir det... ;) och min dagens var: linne /singlett Filippa K, topp Custommade, byxor Zara, støvletter BilliBi och jacka Moncler (det var kyligt idag, brrr...). Drycken MER lanserades i Norge för bara några månader sedan och jag älskar den ! den är mitt substitut för Festis ;) (som inte finns i Norge..). Hunden heter Bajas och är världens snällaste.

Jag kom precis hem ! :) från invigningen av Lexington Concept Store down-town och jag har så klart bilder + goodiebag att visa er men först bjuder jag på ett par bilder från tidigare idag så att allt kommer i rätt ordning ;)

Min dag bjöd på plock till mote-shop sidor i Kamille och ett par trevliga timmar i fotostudio, eller "my second home" som jag har börjat att kalla det eftersom jag varit där så mycket senaste månaderna.

Mellan allt jobb så blev det en nagelfix-paus :


Jag gör akryl (med fransk) hos duktiga Marit på salong Nefretite. Ser ni alla priser på hyllan? Hon tävlade fram till att hon blev norgemästare = hon hade vunnit allt hon kunde vinna :) så som sagt: hon är duktig !

Timmarna flyger då man har KUL på jobbet så vips ! var det dags att åka och hämta mitt hjärta på dagis och sen hade vi en riktigt MYSIG kväll, tittade bl.a. på Halv åtta hos mig (svenska TV4) också fick jag med mig början på premiären av  "Mammas pojkar". Var det någon av er som såg det? Tjejerna verkade ju helt galna ;) men som sagt, jag såg bara första 10 min, sen åkte jag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att Bajas bor i Norge och inte Sverige... med tanke på namnet. ;-)

2009-10-10 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91