Dagens butik & showroom.


Jag avslutar veckan i samma outfit som jag startade den: underkjole + tunika från Odd Molly, vest shoppad hos Daisy, jeans Zara och mina Ugg´s gör dagen lite skönare :)

Mamma hängde med mig på jobb idag och på väg tillbaka från fotostudio så stoppade vi hos min favorit,
Daisy. Det besöket slutade med att mamma shoppade en super FIN Odd Molly klänning / kjole . Hon ska få prova den senare så att ni får se :)


Min arbetsdag bjöd även på ett besök hos DybergKern. Deras showroom går i vitt och förgylls av alla fina smycken (spring/summer collection)  och vackra blomster.

Ops, nu ringde precis mamma och berättade att Johanna sover sött i vagnen (hon är sååå tröttis efter dagis) så jag ska gå iväg och möta upp mamma för en "fredagsvin" i solen. Det gäller att passa på att N J U T A dessa vackra soliga höstdagar till MAX för snart blir det vinter... ! :)

Tjingeling så länge!



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vad det lät mysigt med "fredagsvin" =)

Mys ordentligt och njut stunden här och nu!!

Som sagt vintern börjar smyga sig på...



Trevlig helg fina ni!

2009-10-02 @ 17:27:41
Postat av: Susannes Liv

Låter jättemysigt med fredagsvin med väninnor!!!



Ha en skön helg!

Postat av: Lena

Hei Anna-Stina.



Lurer på hvilke sider på nettet man kan gå inn på for å finne slike fine ordtak og setninger som man kan forgylle hverdagen med, slik som du ofte skriver ned på din blogg :)

Ha en super helg !!

2009-10-02 @ 18:50:02
Postat av: Sammy

Ska bli roligt att se vilken OM klänning din mamma fastnade för! Jag har samma blus som din, faster i puderfärgen, älskar den!

2009-10-02 @ 19:51:38
Postat av: Sammy

Ja, det skulle ju vara "fast", inte "faster" förstås! ;)

2009-10-02 @ 22:17:46
Postat av: Karin - Alicesmamma

Åh, jag avundas verkligen dig som har ett så givande och inspirerande och framförallt VARIERANDE jobb :) Ha ha, eg skulle man kunna beskriva mitt med exakt samma ord (är sykepleier på en akutmottagning), men det är inte direkt min beskrivning av yrket :)... inte just nu iaf!



Ja, visst är det HÄRLIGT med så vackert höstväder!!! För en månad sedan hade vi precis kommit hem från 30-gradig värme på Kreta och nu har vi frostnätter... Kontraster :). Men, oktober är en vacker höstmånad sen kommer seeega november innan underbara december sprider sin värmei vintermörkret!



Ha en skön kväll, stora kramar♥

2009-10-02 @ 22:19:05
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Förskollärare i Stockholm

Jag undrar "fortfarande", vad gör dem på förskolan där Johanna går,då hon ser ut att gå på kalas el. någotslags bjudning. Inte ser våra barn ut så dår ,fast de går på en förskola i Vasastan,med fabulosa föräldrar.Hur ser Johanna ut efter en timmes spännande,utforskande utelek med vatten och sand, som dominerar barnens lekar den här årstiden.En VERKLIGEN intressant fråga,inte om JIG är hemma el. frånvarande,vilket han verkar vara mestadels.Det är ju hans prioretering.DU har det tufft,som ensamstående.Men DU har gjort ett medvetet val:barn, familj,arbete,fabulous tid mm. och då är det ju ett liv i "ROSA SKIMMER",som är prio "ETT"!!!!!!!!!!!

Var och tittade på det fantastiska rosabandet collektion på Lindex,men vilken besvikelse,både i design och kvalite.Jag vill notera:jag är inte bitter på något sätt,jag STORM trivs på mitt jobb,jag har en underbar familj mm.och önskar dig en skön helg med JOHANNA,JIG och MORMOR!! Lite familjekänsla skadar ej!!!HA en skön helg!

2009-10-02 @ 23:30:46
Postat av: jessica

gillar din blogg jätte skarpt:) du verkar va en sån härlig person...Ja undrar vart du har köpt dom skorna som du har på fötterna:) har letat efter såna ett tag nu, vore tacksam för svar..

2009-10-03 @ 09:22:40
URL: http://jessisdesign.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer! :)



Lena-

Jag finner dem bl.a hos vi.sualize.us Kram! :)



Sammy-

Jag håller på att lasta ner bild på mormor i klänningen så visare senare. Kram ! :)



Karin-

Tusen TACK för din trevliga kommentar! :) Jag önskar dig en riktigt HÄRLIG helg fylld av lyckliga stunder. Kramar ! :)



Förskollärare-

På Johannas dagis har de massor med KUL ute lek och de storkoser sig på dagarna ! :) Smutsiga kläder tvättas i maskin ;) Kram!



Jessica-

TACK för fina ord ! :) Jag fick skorna på ett event då butiken Shoebaloo på Sandvika Storsenter invigdes så checka hos dem ! (om du bor i Oslo..) Annars vet jag att de har öppnat en UGG store inne på butiken Mathilde i Stockholm så kolla där om du bor i Stockholmsområdet. Hoppas att du får tag i dem ! Kram ! :)



2009-10-03 @ 09:32:47
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91