Bruuns Bazaar spring/summer -10.


Härliga färger & fina accessoarer  = sommar 2010 ! P.S ser ni klänningen / kjolen på reklamskylten? det är den jag håller upp en bit ner i inlägget ;)

Igår kväll tittade jag som sagt innom hos
BruunsBazaar och bläddrade igenom deras spring/summer (+ high summer) kollektioner för både B.B och BZR.  Det var verkligen ÖGONGODIS att titta på alla vackra färger och en härlig kontast mot höstens svarta / grå skala.

Jag såg mycket FINT och här är ett par favoriter:


Riktigt FIN klänning till sommarens fester från BZR.


Den här favoriten ur Bruuns Bazaar kollektionen kommer även att synas i annonskampanjen. Fräsch sommarklänning !!


Här är jag tillsammans med de duktiga säljarna Unni (selger BZR) och Tore (selger B.B herre). TACK för en TREVLIG kväll !! :)   (P.S det ÖS regnade ute då jag åkte dit då därför Hunter på fötterna ;)


Vi försökte fota oss själva, det gick sådär ;)

Jag sålde Bruuns Bazaar i min butik Gizmo & Co och jag bara älskar deras basic-toppar. Har på mig dem nästan varje dag till mina Juicy & Odd Molly "mysbyxor" på kvällarna...

Imorgon kväll är det dags för nästa "event" hos LEXINGTON så det, kära bloggisar, kan vi se fram emot ! ;)

NU: till dagis !

P.S missa inte premiären av "Bonde Söker Fru" på svenska TV4 i kväll.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tänkte väl det var onsdag och blev så glad att det var Bonde men så fick jag för mig att det är tisdag?HAPPY NEWS att kika in här. Fin som alltid är du. Puss & KRAM!

Postat av: P

Åh, du har provat koftan som står på min önskelista till vintern. Vad fin du var i den!!! Vill ha...Kappan är också grym på dig. Den är absolut finast på en sån smal och fin figur som du ligger inne med :)!



Ha en mysig onsdagkväll



Kram P

2009-10-07 @ 16:05:35
URL: http://houseofphilia.blogspot.com
Postat av: Jo

En fråga; hur har du (ni alla) råd med dessa Odd Mollykläder? De kostar ju massor... Speciellt om man ska ha en kapp, tre känningar, åtta koftor och två tunikor! Eller är det reklam/procent för dig AS?

2009-10-07 @ 17:25:31
Postat av: Maria

Härliga du! Det är med STOR spänning jag väntar på din online-shop!! Vilka märken kommer du att sälja? Lova mig att du aldrig sluta blogga. Njuter så av att följa din vardag, spec. med tanke på att jag bodde 11 år i Oslo å sprang omkring på samma ställen som dig. Krams m

2009-10-07 @ 17:39:51
Postat av: New England Style

Likte den blå blusen kjempegodt, lover bra for neste sommer!

Og "event" hos Lexington, litt misunnelig;)

Blir spennende å se innlegg derfra:)



Ha en finfin kveld!

Klem, Lene

2009-10-07 @ 18:12:16
URL: http://www.newenglandstyle.no
Postat av: Sammy

7000 kr för en kappa är MYCKET pengar, så jag håller med dig, Jo!



Det är få förunnat att kunna handla så, och hade jag haft den budgeten hade jag nog startat en blogg med dagliga lyckotips, jag med! ;)

2009-10-07 @ 18:48:39
Postat av: Johanna

Sammy: Ja, man får ju hoppas att det är TACK VARE bloggen med dagliga lyckotips som man kan handla/få dessa kläder med gott samvete. ;-)

2009-10-07 @ 19:57:41
Postat av: Karin

Gillar verkligen din blogg! Först läste jag eftersom jag har en tjej som är lika gammal som Johanna, nu läser jag den för att få inspiration i vardagen - superhärligt!



En fråga ang Hunter - hur håller du dina svarta så blanka och snygga? Mina blir grå och trista...



Ha det bäst! Karin

2009-10-07 @ 20:43:02
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Josefine-

Du är så snäll vännen. Puss ! :)



Philia-

TACK så mycket ! :) Koftan måste du bara köpa, den är fantastisk ;) Och tack för komplimangen om kappan, jag är väldigt glad i den. Odd Molly är ju bara lovely, eller hur?! HAPPY torsdag ! Kram! :)



Maria-

Tusen tack för fina ord ! :)Jag lovar att inte sluta blogga :) När det gäller min butik och märken så får de förbli en hemlighet fram till butiken lanseras så den som väntar på något gott... ;) Kram! :)



Lene-

Jag lovar att ta med kamera och fota hos Lexington imorgon :) Och den blå kjolen är underbar så den kan vi se fram emot till våren. Önskar dig en FLOTT dag. Klem ! :)



Karin-

TACK för din trevliga kommentar!:) Mina Hunter är så har blanka och fina pga att de är helt nya ;) Det här var nog bara 2:a gången jag använde dem... Njut din dag ! Kram ! :)



2009-10-08 @ 00:41:55
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Åååååååååååååå, har du kjøpt Odd Molly-jakken! Den var veldig fin til deg, mye finere i real life. Så på den i butikken og da ble det litt too much. Men du er jo snygg :-)

2009-10-10 @ 20:10:23
URL: http://kamillagorilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91