Vinnaren i How to Kiss a Frog tävlingen!


♥ Mina kära bloggläsare!

Tusen TACK för alla 136 fina tävlingsbidrag till att vinna barnkläder för 1000kr från den svenska designern
HowtoKissaFrog! Jag blir rörd då jag läser alla fina kommentarer och jag är så GLAD över att jag lottar vinnaren för det vore omöjligt att välja en av er... jag vill att alla ska få vinna...


Surfa in hos HowtoKissaFrog och titta på alla bedårande kollektionsbilder.

♥ Vinnaren av kläder för 1000kr hos How to Kiss a Frog är: ♥

Postat av: Philia
Klart man är med och tävlar när min absoluta favoritbloggerska (blink, blink) har en tävling!!!
Köpte How to kiss a frog bodiesar till min minsta lilla skatt i våras, när hon var helt ny, och det var verkligen en så mjuk fin bomull och super kvalité!
Favoriten i vinterkollektionen är Mimmi Blouse så två såna till mina två sessor skulle var så fint till vinterns fester.
Ha en härlig ny höstvecka! Kram från P
2009-10-19 @ 09:36:41
URL: http://houseofphilia.blogspot.com


Stort GRATTIS till dig Philia!
Mejla mig ditt fullständiga namn, e-mail & postadress till: [email protected]

Till er som inte vann den här gången: ge inte upp ! det kommer snart en ny tävling och nya vinstchanser! :)

♥ TUSEN TACK för ännu ett TREVLIGT samarbete HowtoKissaFrog ! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessie - 22 år & mamma till Jacob

gud va kul det måset vara att vinna sådant=)

Postat av: Karin - AlicesMamma

Har inte provat något från HowtoKissaFrog än, men har hört så himla bra om dem av både dig, Josefine (Prinsessans Dagbok) och Engla (Englas Showroom). Får nog snart bli ett plagg för att prova!



Hoppas på fler tävlingar så jag kan vara med :)

Ha en fin eftermiddag!

2009-11-02 @ 15:39:53
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Lola

Men det där gick väl ändå inte rätt till?! Hur gör du när du utser dina vinnare? Philia är väl ändå den sista som ska vinna?? Hon som shoppar dyrt till både sig och sina barn!! Lågt A-K.

2009-11-02 @ 16:13:44
Postat av: karrrååååå med en blogg som faktiskt är bra

aw

2009-11-02 @ 16:47:12
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91