Trevlig söndagkväll mina vänner!


Oss idag i fotostudio tillsammas med Bajas.

Idag har Johanna fått hänga med mamma på jobb en stund (pappa ligger sjuk...) och sen har jag skrivit julkort, srungit upp & ner 138 gånger (okej, lite överdrivet, men det känns så ;)  till vinden och hämtat ner julpynt och julgran (sista året vi kör med oäkta gran...), shoppat några julklappar, hämtat middag hos Burger King (en life-saver ;) och gått igenom vad vi ska ha med oss på resan.


Johanna tog hand om faktureringen och ekonomin då jag stylade. Ett perfekt team-work! ;) Och lägg föresten märke till munnen, hjärtat hittade mitt läppstift och körde runt det några varv ;) 

Som ni ser då har jag inte chillat så mycket idag ;) men det får jag snart göra i flera veckor så nu är det bara att hålla tempot upp fram till avresa :)


Idag har jag trippat runt i underklänning/linne från Ti-Mo, topp från Andersen & Lauth (båda shoppade hos
Daisy) och jeans Zara.

Hoppas att du har haft en underbar 1:a advent och att du känner dig klar att möta december till veckan !?


Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Glad 1:a advent till er också. Vi har haft en lugn skön dag. Under förmiddagen var det vardag med tvätt och stryk, men sedan han vi gått på stan och kollat tomtar och ponnyridning. Avrundade med glögg och pepparkakor. Ha en fortsatt skön söndag. Kram

Postat av: Anonym

Men Anna Stina, varför all stress med julpynt, skulle ni inte åka den 1 december eller minns jag fel.

2009-11-29 @ 23:39:42
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Det låter som att du har haft en härlig advent :) Önskar dig en fantastisk vecka ! Kram ! :)



Anonym-

Jag vill att Johanna ska få fira 1:a advent och då vi kommer hem ska det göras ett julreportage hos oss så därför :) Och ja, du minns rätt, vi reser tisdag = 1:a dec.

2009-11-29 @ 23:58:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta då ett djupt andetag! 1 december är i morgon.

2009-11-30 @ 08:43:32
Postat av: Anna

Åh, vilken härlig bild på Johanna! Hon ser fööör söt ut :) Vi har fixat riktigt adventsfint här hemma, känner mig nöjd :) Kraaam

2009-11-30 @ 08:43:39
Postat av: Lisbeth

Då får vi hoppas JIG är så pass bra igen snabbt, så inte flygresan blir alltför jobbig för honom!

Typiskt och bli sjuk innan man ska åka!



Kan inte Johanna vara på dagis?

2009-11-30 @ 11:31:38
Postat av: Lisbeth

Aha, söndag är ju dagis stängt!! =)

2009-11-30 @ 11:32:52
Postat av: jackie

Glad 1:a advent! Och ni ser väldigt fashionabla ut båda två tycker jag :)

2009-11-30 @ 12:05:53
URL: http://www.presentinspiration.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91