Skön pyjamas & surprice i posten.


Bilden är från igår kväll och Johanna har på sig en helt underbart skön pyjamas från
PetitBateau som kom som en SURPRICE i posten då vi kom hem från Mallorca från snälla Siri (agenten för Petit Bateau i Norge). Och igår fick vi ytterligare en SURPRICE i posten, denna gång från älskade mormor.

Jag vaknade nyss i soffan med en sovande Johanna vid min sida och jag har en känsla av att vi somnade ungefär samtidigt, eller jag hoppas i alla fall det så att jag inte somnade före Johanna ;) 


Paketet från mormor innehöll lite härligt smått & gott också låg det ett paket i paketet...

Fick med mig Bonde söker innan jag somnade och ja, vad kan jag säga...? mycket pinsammare kan det nog inte bli helt enkelt ;) TV4 har verkligen castat fram några riktiga original den här sessongen och jag får erkänna att jag saknar de coola bönder som var med förra året.


I paketet i paketet gömde det sig en bok som heter Mamman och den vilda Bebin. TUSEN TACK kära mormor för de fina presenterna ! Jag blev jätte glad! Kram från Johanna ! :)

Och det var inte bara till Johanna mamma skickat presenter, titta här vad jag fick :


Som jag längtat efter att få den här boken i min hand! :)  Jag började läsa boken igår kväll och den fängslade mig från första raden... (Miljoner TACK för boken mamma!)

Det börjar bli dags att avsluta dagen men först ska jag fortsätta att välja bilder till årets julkort. Påbörjade det lilla "prosjektet" för ett par veckor sedan (det tar tiiiid att välja bland årets alla bilder...)  och även i år kommer vi att beställa våra kort från min samarbetspartner PetrifiedinPink och ni, mina kära bloggläsare, kan tävla om egendesignade julkort därifrån snart så håll utkik ;)

TaCk för idag och gOdNaTt ! och vet ni, just nu snöar det för fullt ute ! det är årets första ordentliga snöfall. Mysigt! :)


P.S Allas vår Carrie befinner sig i Marocko för inspelningen av S.A.T.C. 2. Jag undrar vad hon gör där? har kanske Mr.Big flyttat dit? Å vad jag längtar till jag får se filmen !

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: me

vart finns väskan från bianco??

Snälla ge mig tips! =)

2009-11-05 @ 01:42:20
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

me-

Väskan från Bianco finns hos Bianco ! :) men jag vet inte om den är i butik just nu? Ring och checka. Du hittar butiker och tfn nr på Biancos nettsida (
www.bianco.no eller .se , vet inte var du bor?). Kram! :)

2009-11-05 @ 02:06:14
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

SURPRISE stavas ordet!

2009-11-05 @ 07:19:50
Postat av: Pethra

Vilken fin pyjamas Johanna har. Johanna har blivit en liten idol för min minsta tjej. Hon vill ha allt som Johanna har.

Ha en bra dag. Det tänker jag ha.

Kram

Ps. Vad stor Johanna har blivit.

2009-11-05 @ 07:36:49
Postat av: Lia

Åh, det var min absoluta favoritbok när jag var liten på 80-talet. har fortfarande kvar den och hoppas få läsa den för mina egna kommande barn i framtiden =)

2009-11-05 @ 08:37:58
Postat av: Madeleine

Åh den boken läste jag också när jag var liten :-). Johanna e verkligen så otroligt söt! Jag tycker det e så härligt att gå in på din blogg! Kram

2009-11-05 @ 08:43:07
Postat av: Marianne

Håller med dig ang. Bonde söker, det finns ju bönder och gårdar som är lite mer inspirerande...ha en fin dag!

2009-11-05 @ 08:47:26
Postat av: LiSSaN

Jag blir väldigt sugen på boken med Andreas Carlsson...måste köpa den väldigt snart!



Härligt med vardagspresenter på posten!! : )

2009-11-05 @ 09:04:51
URL: http://lisselissans.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Vilda bebin var en stor favorit för mina barn

Ha en trevlig dag

Om du hinner kan du se resultatet av mitt senaste uppdrag idag

2009-11-05 @ 09:49:47
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Maja

naaw vilka söta bilder

2009-11-05 @ 10:36:53
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Jenny

En viktigare fråga är väl vad sjutton Carrie har på sig??!

2009-11-05 @ 12:21:58
Postat av: Mina

God eftermiddag.Så söta din dotter är :) Man ser mer & mera att hon är lika söta dig :) Ha en skön torsdag.kram

2009-11-05 @ 16:05:33
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91