Nytt favorit-mys-plagg från MyCinnamongirl.


Min nya favorit-mys-tunika hittar du hos
MyCinnamongirl.

I kväll inviger jag min nya helt underbart gossiga, sköna &  F I N A tunika från MyCinnamongirl och det känns som att jag inte kommer att flytta ut ur den förren till våren ;)  Johanna har fått en likadan så att vi kan matcha varandra och vi tycker att det är så mysigt med den HÖGA halsen ( love it! ).


Tusen TACK Kari för de FINA kläderna jag & Johanna fick idag. Jag sätter stor pris på vårt trevliga samarbete ! :)

Jag är så otroligt imponerad över Karis framgångs-saga. Första gången jag träffade henne så satt hon och sydde alla kläderna själv vid en symaskin på sitt showroom. Idag har hon en nyöppnad koncept-store i Stavanger och hon säljer så mycket kläder att hon har fått hjälp med produktionen så att hon istället kan fokusera på att designa nya fina kollektioner. Jag säger bara : WOW !!! Kari är ett levande bevis på att hårt arbete och en stark tro på sitt koncept skapar framgång ! You go Kari !


Jag försökte få till en fin bild på mig och Johanna för ett kul sammanträffande var att hon hade på sig sin fina prinsesse-tröja från en tidigare kollektion (från MyCinnamongirl) på dagis idag men hjärtat ville absolut inte vara med på bild ;)


Ni kommer kanske ihåg att jag lottade ut en Mor & Dotter tunika från MyCinnamongirl i en tävling här på bloggen för en stund sedan? Häromdagen fick jag ett mejl från den lyckliga vinnaren. Se så fina Sanna och hennes dotter Thisla är ! (Tack så jätte mycket för att jag fick se er i vinsten! Det gjorde mig glad! Kramar! :)

Det blev föresten ingen middag ute för oss ikväll så vi har myst hemma istället. Känns mer kul att gå ut en kväll då Johanna är piggare :)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, vilken under tunika!!! Sån får jag nog beställa! Och en likadan (om det finns) eller liknande till min lilla tjej :-)

2009-11-12 @ 22:04:08
Postat av: Jyoti

Ååh, vilken under tunika!!! Sån får jag nog beställa! Och en likadan (om det finns) eller liknande till min lilla tjej :-)

Postat av: Jyoti

Förlåt för dubbelposten! Vet inte vad som hände...

2009-11-12 @ 22:05:11
Postat av: camilla

Å jeg må bare bestille en sånn ser jeg ;) Du er like fresh som alltid. Blir så glad av å titte inn til deg hver dag og få litt inspirasjon:) Er den tunikaen ment som bare kose kjole/tunika eller kan den brukes til vanlig også? Ha en koselig kveld. Klem

2009-11-12 @ 22:26:51
Postat av: H & J

skapat ny blogg! :)

2009-11-12 @ 22:28:53
URL: http://amore.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Den ser bara hur mysig ut som helst. Älskar sådana "såsa-hemma-mys"-plagg. Mer mys åt folket.

Ska undersöka om min bestämda lilla dotter skulle vilja ha en sådan. Ha en härlig kväll, imorgon är det fredag, igen! Kram och godnatt

2009-11-12 @ 22:41:55
Postat av: Rövarmamman♥

Så himla fin o mysig den ser ut på dig!!:)



En fråga bara när kommer du presentera vinnaren av "How to kiss a frog" vinsten? Eller har jag missat att du gjort de? Kramar till dig vackra kvinna!

hoppas du får en underbar kväll!:)

2009-11-12 @ 23:29:35
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Linda

De är ju för underbara. Ska beställa en rosa "Stella" till min yngsta dotter som snart fyller fyra. Lovely!

2009-11-13 @ 01:01:37
URL: http://www.johanssononline.net
Postat av: maria

Undra just om Kari kan skicka till Sverige? Jag blev helt kär i tunikan, och den skulle passa perfekt till mig och dottern! :)

Vilken inspiration att läsa om Kari, det finns verkligen hopp bara man kämpar hårt!

Äntligen fredag och dags för fredagsmyyyys!<3

Det är kallt i luleå idag!

Ha en fantastisk helg, kram Maria

2009-11-13 @ 08:33:52
Postat av: Wenche

Så artig å se bilde av vinnerne:)

Siden vi ikke vant lurer jeg på om jeg skal bestille til meg og Stina:)

Fins det noen rabatter nå?

Klem, Wenche:)

2009-11-13 @ 09:39:48
Postat av: Yvonne

Åh, tunikan ser så härlig ut! Jag är så frusen dessutom bor vi i ett gammalt hus som är svårt att få värme i, så jag kanske ska slå till på en sån.

Ha det gott!!!

Kramar...

2009-11-13 @ 10:02:50
Postat av: Josefin

hei hei - lurte på en ting Anne Stina - jeg lurte sånn på om du har en link til kanskje flere bilder fra en leilighet du bla viste bilder fra i et innlegg som du kaldte full av inspirasjon eller noe - her er bildet som spes. intereserer meg: http://gizmolinas.blogg.se/images/2009/iuiu_60436964.jpg

Ellers må du og dine ha en riktgi fin helg!!!

2009-11-13 @ 11:07:15
URL: http://www.minimumjosefin.blogspot.com
Postat av: Anonym

ÅH. Inspiration! Inte för att jag designar kläder, men man blir inspirerad till att tro på sig själv och sina ideér. Tack för det! :-)

2009-11-13 @ 11:26:47
Postat av: Helena

Oj! Mitt namn kom visst inte med..! Inte meningen att vara anonym.. Ha ha!

2009-11-13 @ 11:28:06
URL: http://littlemissmolly.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tusen tack och vad glad jag blev att få vara m i din blogg...vad fina ni var i era stor kram söta du

2009-11-13 @ 12:33:15
URL: http://sannasandrum.blogspot.com/
Postat av: jos

söt tunika! :)

2009-11-17 @ 00:34:22
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91